Canapa Napisano 6 października 2023 Udostępnij Napisano 6 października 2023 Dramat, mi cały czas apka "gubi" głośniki. Ładnie mi to gra, ale soft do bani... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 9 października 2023 Udostępnij Napisano 9 października 2023 Dnia 6.10.2023 o 21:50, Canapa napisał: Dramat, mi cały czas apka "gubi" głośniki. Ładnie mi to gra, ale soft do bani... Zresetuj urządzenie, odepnij z prądu. Następnie zaobserwuj tą Yamahę. W razie dalszych problemów, napisz proszę na priv. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATLANTIK244 Napisano 18 listopada 2023 Udostępnij Napisano 18 listopada 2023 Panowie, przeprowadziłem się do innego mieszkania innie mogę na nowo połączyć głośników MusicCast 20. Wyskakuje mi błąd -10305. Robiłem już reset kilka razy i nic nie pomaga ciągle ten sam błąd. Może ktoś pomóc ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik_pk Napisano 29 stycznia Udostępnij Napisano 29 stycznia Cześć, nie zakładam nowego wątku, pierwszy post Yamaha RN402D zakupiona używana (taki sprzęt jaki budżet z głośnikami Pylon Pearl 25 - na moje ucho gra to bardzo ładnie, porównywałem różne sprzęty, ale w tej cenie Pylony wymiatają), wszytko działa, za wyjątkiem próby połączenia się z siecią za pośrednictwem Musiccast. Wygląda na to, że po WPS się łączy, bo jest connected i świeci się zielona kontrolka, ale niestety rożne konfiguracje (łącznie z podpięciem po kablu) nie pozwalają mi się połączyć z Musiccastem, na iOS wyświetla błąd 10305, na Androidzie inny numer błedu ale w tym samym miejscu. Coś ktoś poradzi? Oczywiście aktualizacja(po kablu zrobiona pozytywnie, czyli jakby sieć działa), radość niestety krótka, bo dalej ten sam problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik_pk Napisano 29 stycznia Udostępnij Napisano 29 stycznia 3 godziny temu, Dominik_pk napisał: Cześć, nie zakładam nowego wątku, pierwszy post Yamaha RN402D zakupiona używana (taki sprzęt jaki budżet z głośnikami Pylon Pearl 25 - na moje ucho gra to bardzo ładnie, porównywałem różne sprzęty, ale w tej cenie Pylony wymiatają), wszytko działa, za wyjątkiem próby połączenia się z siecią za pośrednictwem Musiccast. Wygląda na to, że po WPS się łączy, bo jest connected i świeci się zielona kontrolka, ale niestety rożne konfiguracje (łącznie z podpięciem po kablu) nie pozwalają mi się połączyć z Musiccastem, na iOS wyświetla błąd 10305, na Androidzie inny numer błedu ale w tym samym miejscu. Coś ktoś poradzi? Oczywiście aktualizacja(po kablu zrobiona pozytywnie, czyli jakby sieć działa), radość niestety krótka, bo dalej ten sam problem. Nie kasuję, udało się problme po 6 godzinach w sumie rozwiązać. Jak ktoś już wcześniej pisał najprawdopodobniej (bo nie jestem specjalistą IT) odpowiedzialny jest za to standard kodowania, ja miałem ustawione AES (ten niby najlepszy), ale starsze urządzenia mogą tego nie obsługiwać. Doszedłem do tego przez wielki przypadek i niechęć latania ze sprzętem po całym domu. Połaczyłem się z drugim (starym, być może nawet nie obsługującym AES) routerem i ... działa. Ale że to niby niebezpieczne itp. to jak już miałem zainstalowany ten multicast i wiedziałem, że działą. To podpiąłeem się kablem LAN, a tylko sterowanie po WiFi i zadziałało błyskawiacznie. Genarealnie było już wyżej pisane, problemem jest konfiguracja routera i tu się trzeba pobawić. A jeszcze odłaćzyłme 5GHz ale tylko dlatego żebym miał tylko w momencie parowania 1 sieć wifi w domu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 29 stycznia Udostępnij Napisano 29 stycznia 5 godzin temu, Dominik_pk napisał: Cześć, nie zakładam nowego wątku, pierwszy post Yamaha RN402D zakupiona używana (taki sprzęt jaki budżet z głośnikami Pylon Pearl 25 - na moje ucho gra to bardzo ładnie, porównywałem różne sprzęty, ale w tej cenie Pylony wymiatają), wszytko działa, za wyjątkiem próby połączenia się z siecią za pośrednictwem Musiccast. Wygląda na to, że po WPS się łączy, bo jest connected i świeci się zielona kontrolka, ale niestety rożne konfiguracje (łącznie z podpięciem po kablu) nie pozwalają mi się połączyć z Musiccastem, na iOS wyświetla błąd 10305, na Androidzie inny numer błedu ale w tym samym miejscu. Coś ktoś poradzi? Oczywiście aktualizacja(po kablu zrobiona pozytywnie, czyli jakby sieć działa), radość niestety krótka, bo dalej ten sam problem. Cześć, Kabel LAN bardzo często pomaga, jeśli router towarzyszący nie jest zbyt daleko... W każdym razie kodowanie routera jest nagminne i zdarza się, że klienci z tym walczą nieświadomie... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 8 lutego Udostępnij Napisano 8 lutego Problem siedzi chyba głębiej Mam 4 urządzenia musiccast: musiccast 20, musiccast 50, isx-80 i Rx-v683. Po ostatniej aktualizacji na MC20 I MC50 po BT nie grają mi słuchawki Audio-techniki 20xBT oraz glosniki bose ale na pozostałych grają normalnie, ale za to inne słuchawki audio-techniki 50xBT2 grają na wszystkich urządzeniach. MC 20, MC50, pewnie amplitunery od serii z końcówka 5 dostały aktualizacje, która popsuła komunikację BT z częścią urządzeń, a część dalej działa. Jedyny sposób naprawy to aktualizacja ale trzeba mieć sposób na dotarcie do kogoś kto może przekazać info do Yamahy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.