p74 Napisano 18 marca 2017 Udostępnij Napisano 18 marca 2017 WitamPo pierwsze jestem laikiem i zwracam się z prośbą jak to wszystko połączyćPokój 20 m2 telewizor panasonic TX-42s10e komputer będzie działał jako htcp posiada hdmi chce jeszcze dokupić soundbara Auna Areal Bar 850 4.1 .Jak to wszystko prawidłowo podłączyć ? z góry dziękuje za pomocPiotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 marca 2017 Udostępnij Napisano 20 marca 2017 Komp do TV poprzez HDMI a TV z tym czymś za pomocą optyka.Nie krzywdź się i kup używany wzmacniacz i dwa monitory zamiast tego czegoś. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p74 Napisano 21 marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 marca 2017 Dziękuje za odpowiedz. Mam chory błędnik chodzę regularnie do pani laryngolog nie słyszę niskich tonów śmieję, że mam plastykowe ucho . A tak poważnie przy tak skromnym budżecie 700 zł kupić wzmacniacz i monitory. Laikiem jestem, cięko to widzę. Poczytałem trochę o hdmi-arc, chciałem podpiąć komputer do TV po hdmi dekoder polsatu po hdmi i TV z soundbarem po hdmi, ale jak dla mnie to mój TV nie ma takiego hdmi, żeby to wszystko obsłużyć. Wyszedłem z założenia, że lepszy soundbar niż nic. Oczywiście wszystkie propozycje co do wzmacniacza i kolumn mile widziane. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...