Skocz do zawartości

podłączenie telewizora soundbara i komputera


p74

Recommended Posts

Witam
Po pierwsze jestem laikiem i zwracam się z prośbą jak to wszystko połączyć
Pokój 20 m2 telewizor panasonic TX-42s10e komputer będzie działał jako htcp posiada hdmi chce jeszcze dokupić
soundbara Auna Areal Bar 850 4.1 .Jak to wszystko prawidłowo podłączyć ?
z góry dziękuje za pomoc
Piotr
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedz.

Mam chory błędnik chodzę regularnie do pani laryngolog nie słyszę niskich tonów śmieję, że mam plastykowe ucho :).

A tak poważnie przy tak skromnym budżecie 700 zł kupić wzmacniacz i monitory. Laikiem jestem, cięko to widzę.

Poczytałem trochę o hdmi-arc, chciałem podpiąć komputer do TV po hdmi dekoder polsatu po hdmi i TV z soundbarem po hdmi, ale jak dla mnie to mój TV nie ma

takiego hdmi, żeby to wszystko obsłużyć. Wyszedłem z założenia, że lepszy soundbar niż nic. Oczywiście wszystkie propozycje co do wzmacniacza i kolumn mile widziane.

Jeszcze raz dziękuje za odpowiedz.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co słyszysz co nie. I najważniejsze co oczekujesz. Soundbar to z reguły zastępstwo głośników TV żeby jakoś wyglądało. Nie spotkałem się aby ktoś kupował to urządzenie że względu na znaczną poprawę.

Nie chcę ci źle doradzić. Dlatego może idź do byle mediaka, Saturna RTV itp poproś o puszczenie soundbar a później jakiejś lepszej mini wieży. Jeśli będziesz słyszał różnice sprawa jest jasna. Jak nie to pójdziesz w tą listwę. 

Przy którymś oznaczeniu złącza HDMI w TV prawdopodobnie 1 lub 2 będzie napis arc. Jeśli go nie ma to znaczy że twój TV nie wspiera tej funkcji. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.