Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
permizo

Brak dzwięku przy podłączeniu Odtwarzacza Bluray poprzez HDMI HDCP 2.2

Recommended Posts

Witam.

Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem amplitunera ONKYO TX-RZ810. Wszystko pięknie ale...po ściągnięciu nowego oprogramowania (chociaż nie odrazu) kiedy włączyłem odtwarzacz Bluray (Pioneer BDP-440) zauważyłem brak dzwięku, przez pierwsze dni wszystko było ok, DTS HD MAster itp.

Pierwsze co pomyślałem to może kabel HDMI, zmieniłem i nic, nadal brak dzwięku. W tym amplitunerze pierwsze trzy HDMI są oznaczone jako HDCP 2.2, więc spróbowałem podłączyć odtwarzacz pod inne wejście HDMI, takie bez protokołu HDCP i wszystko działa.

Dodam tylko jeszcze, że pod pozostałe dwa wejścia (te HDCP 2.2) podłączone jest PS4 i Tuner N TV i wszystko działa pięknie. 

Dzisiaj jeszcze podłączyłem dodatkowo inny odtwarzacz Bluray Sony pdb s185 i jest ta sama sytuacja.

Dręczy mnie pytanie, czy poprostu tak jest, że przez ten protokół HDCP 2.2 nie działa mi dzwięk przy odtwarzaczu Bluray ponieważ np nie spełnia jakiś norm zabezpieczeń czy coś się stało z nowym apmlitunerem.

Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Edytowano przez permizo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieco dziwna sytuacja gdyż protokoły zabezpieczające HDCP działają także w tył.

Czyli takie gniazdo w Onkyo z HDCP 2.2 akceptuje starsze protokoły. Ale gniazdo 1.3 nie przyjmie sygnału 2.2

Chyba że w aktualizacji 2.2 pojawiła się informacja o niezgodności niższego numeru. Co jest dziwne.

Nie mam jak sprawdzić chyba że podeślesz mi swój BD. RZ810 jest.

Skoro gniazda działają to nie przejmował bym się tym. Przypisać gniazdo i tak możesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polski serwis nie ma pojęcia dlaczego tak się stało. Onkyo Europe odpowiedziało mi, że mój Bluray nie jest kompatybilny z nowym standardem...to dlaczego działał przez pare dni i dlaczego stary dekoder NC+ działa??? Może szukam dziury w całym, ale jednak niepokój pozostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy to wina aktualizacji?

Możesz wrócić do ustawień fabrycznych. PrzyWorcoc oryginalna wersje i sprawdzić czy wtedy działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×