zohan Napisano 16 lipca 2017 Udostępnij Napisano 16 lipca 2017 Witam, dostałem słuchawki beats mixr oraz beats solo 2, jednak zupełnie nie znam się na tym sprzęcie. Które są lepsze? Jakbym chciał je sprzedać, to za ile mogę je wystawić? Kupione w USA, oryginalnie zafoliowane. Z góry dzięki za pomoc! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi Szczecin Napisano 17 lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 lipca 2017 Sprzedaj obie, i pójdź do sklepu audio po prawdziwe słuchawki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zohan Napisano 17 lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 lipca 2017 A co jest z tymi nie tak? I za ile w takim razie mam je wystawić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killerbi Napisano 25 lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 lipca 2017 Nie są warte tych pieniędzy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 11 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 11 sierpnia 2017 Często demonizuje się słabą jakość dźwięku słuchawek tej marki. Z reguły są dobrze wykonane i grają zupełnie nieźle. Jednak w relacji jakość cena wypadają słabo. Do tego łatwo o ich podróbki. Za ile możesz je sprzedać, najłatwiej ocenisz szukając podobnych słuchawek na portalach aukcyjnych. A słuchawki należy dobierać do własnych upodobań i sprzętu do którego się je podłącza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
traumeel Napisano 12 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 12 sierpnia 2017 Wystaw na portalu aukcyjnym od 1 zł, a rynek zweryfikuje ich realną wartość. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...