hubert841 Napisano 2 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 sierpnia 2017 (edytowany) Hej, Jestem nowy i zielony w temacie, więc się przedstawie. Hubert jestem Tworzę temat, bo nic podobnego na forum nie znalazłem. Ostatnio wpadły mi wiekowe altusy 200, wiem że nie są to kolumny najwyższych lotów, ale szukam do nich jakiegoś sensownego amplitunera do 200zł, no góra 300. Będzie to grało mi w garażu, 24m kwadratowe powierzchni. Jest to garaż blaszany, z zewnątrz oklejony styropianem. Lubię słuchać wszystkiego poEdytuj trochę, i disco polo, i hity z lat 70-80, muzyke z radia, jakieś electro mixy. Proszę o pomoc! edit. Jeśli zły dział to przepraszam i proszę o przeniesienie. Edytowano 2 sierpnia 2017 przez hubert841 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 2 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 sierpnia 2017 (edytowany) Cześć. Z tymi kolumnami zagra wszystko i nic. Chodzi o to, że jakoś tam zagra prawie każdy wzmacniacz czy amplituner. Byle w miarę mocny. A nic, bo to słabe jakościowo a raczej udziwnione tonalnie. Grają dość ostro, agresywnie. Chyba, że lubisz taki dźwięk a nie słyszałeś nic lepszego. A dlaczego ma być amplituner a nie wzmacniacz? Edytowano 2 sierpnia 2017 przez Angel Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubert841 Napisano 2 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 sierpnia 2017 hmm, szczerze to nie słyszałem innych kolumn, te dostałem za free. głownie chodzi o to żebym mógł sobie podłączyć telefon pod minijack, usb to już całkiem byłby wypas. Więc i wzmacniacz by styknął. Szukam najlepszej opcji w tej cenie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...