rojber93 Napisano 30 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2017 Witam. Jestem nowy na forum i jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o audio. Mam w pokoju 2 głośniki philips po 50w od wieży, a do tego skrzynie basowa z głośnikiem jbl gt 510 Podłączyłem to pod wzmacniacz mac mpx 2000 i pod zasilacz komputerowy i pod tv. Chciałbym wymienić wzmacniacz i zasilacz na amplituner. I mam do was pytanie jakiej mocy szukać ewentualnie modelu do 300zł ? Dodam, że ma to grać w w małym pokoju 15m takie jakby ''kino domowe'' cudów nie oczekuje Po podłączeniu tego co mam w głośnikach słychać lekkie buczenie, przy muzyce lub filmie tego nie słychać, czym to może być spowodowane ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 31 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2017 Czy to nie skrzynia basowa z car audio? Kup amplituner stereo sprawny do 300 zł. Chodź te starsze modele nie miały wyjścia na suba. Więc tu możesz też polować na typowy wzmacniacz, będzie łatwiej. Skrzynia basowa od car audio, zasilacz komputerowy, Polak potrafi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rojber93 Napisano 31 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2017 Tak to jest skrzynia od car audio i wzmacniacz tez ☺ Obecnie gra to calkiem ladnie tylko chcialem sie podbyc tego zasilacza i wzmacniacza. Problem jest taki ze jak podlacze glosniki to nie bedzie chyba basu, a teraz na wzmacniaczu moge przelaczyc na mono/stereo i jest dzwiek i bardzo slaby bass albo mocniejszy bass tak jak powinno byc ☺ zostawilbym ten wzmacniacz tylko jak to pozniej podlaczyc do kupy ? ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...