Gaska Napisano 30 września 2017 Udostępnij Napisano 30 września 2017 Czesc Szukam kina domowego do 2500 zl do pomieszczenia 25m2. Najbardziej mi zalezy nad przyzwoitymi efektami dzwiekowymi podczas ogladania filmow/seriali, na muzyce zalezy mi w drugiej kolejnosci. Raczej chcialbym kupic jakies kolumny (ale nie stereo tylko raczej jakis zestaw 5.0 czy tam 5.2 albo moze wiecej?) i amplituner. Czy subwoofer tez trzeba kupic do takiego zestawu? Jezeli tak to jaki? Jestem laikiem jezeli chodzi o tematy kin domowych. Na co musze zwracac uwage i jaki dodatkowy koszt doliczyc jezeli chodzi o takie zestawy? Rozumiem ze kable trzeba oczywiscie kupic oddzielnie i jaki bylby ich koszt plus minus i jakie kable kupic zeby byly dobre? Dzieki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 30 września 2017 Udostępnij Napisano 30 września 2017 Witaj, może dwa wpisy z poniższego postu nieco rozjaśnią sprawę Co do polecania dobrych kabli do kina za 2,5k , cóż kup najtańsze miedziane 2x2,5mm. Pisanie dlaczego, niema sensu tak jak kupowanie droższych,czy lepszych[cokolwiek to znaczy]. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gaska Napisano 1 października 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 października 2017 Dzieki Jacek75 za komentarz. Troche dal mi swiatla na to jak sprawa wyglada z kinem domowym. Wyglada na to ze musze troche dozbierac, albo kupie narazie sam zestaw kolumn i amplituner i pozniej stopniowo reszte. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...