Mateusz Samula Napisano 9 listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 listopada 2017 A więc jak mam tę aplikację i próbuje skonfigurować to po wpisaniu hasło do naszego wifi mi wyskakuje błąd i nic nie mogę z tym zrobić. Pomoże ktoś? Macie ssa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 Tak to normalne. Musisz przeprowadzić konfiguracje ręcznie. Łącznie z wpisaniem Maca rutera czy ip już nie pamiętam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Samula Napisano 10 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 13 minut temu, S4Home napisał: Tak to normalne. Musisz przeprowadzić konfiguracje ręcznie. Łącznie z wpisaniem Maca rutera czy ip już nie pamiętam. Dzięki wielkie, jak sprawdzę to odpisze czy działa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Samula Napisano 10 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 1 godzinę temu, S4Home napisał: Tak to normalne. Musisz przeprowadzić konfiguracje ręcznie. Łącznie z wpisaniem Maca rutera czy ip już nie pamiętam. No to tak. Zrobiłem tak jak mi powiedziałeś i internet jest (MusicCast działa) lecz niestety radio internetowe nie działa i pokazuje mi takie coś. Pomógłbyś może? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 Sieć masz? Jesteś pewien? To w pierwszej kolejności zrób update softu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Samula Napisano 10 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 listopada 2017 10 minut temu, S4Home napisał: Sieć masz? Jesteś pewien? To w pierwszej kolejności zrób update softu Sieć mam bo mogę puszczać muzykę z MusicCast przez telefon ,bez Bluetootha oczywiście, dzięki za poradę i zaraz sprawdzę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 listopada 2017 Hmmm. Coś po weekendzie się więcej zdarzyło? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruby Napisano 4 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 stycznia 2019 Witam Odgrzeje temat, bo mam taki sam problem w yamaha rn602, amplituner połączony po wifi, aplikacja musiccast na telefonie działa, update się zrobił a radio internetowe nie działa, cały czas connection error Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 stycznia 2019 Co do radia to był globalny problem. Jest o tym cały wątek ........ Już podobno naprawione. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bigha Napisano 2 lipca 2020 Udostępnij Napisano 2 lipca 2020 (edytowany) Witam ,chciałbym odświeżyć temat. Próbuje połączyć amplituner rn803d z telefonem za pomocą aplikacji musiccast. Wcześniej korzystałem z Internetu sieci plus rozprowadzanym po wifi ,wszystko działało bez problemu. Ostatnio zmieniłem dostawcę Internetu na Toya, który dostarczył też nowy router. Podłączyłem ampli do sieci wifi i na pewno jest podłączona dobrze bo działa np. Radio internetowe. Przy próbie łączenia się z ampli przez aplikacje przechodzę wszystkie etapy aż do wpisania hasła do sieci do której podłączony jest telefon i ampli (ta sama siec, ta sama nazwa ssid) po czym wyskakuje błąd 20315. Próbowałem wiele razy, łącznie z przywracanie urządzenia do ustawień fabrycznych i nic nie działa. Kod błędu jaki pokazuje w aplikacji to |ERROR_01, 2020-07-02 23:33:06/-20315/4.10/R-N803D/BG/1.16 Edytowano 2 lipca 2020 przez Bigha Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 lipca 2020 Ruter. Masz możliwość go wymienić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bigha Napisano 3 lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 lipca 2020 2 godziny temu, S4Home napisał: Ruter. Masz możliwość go wymienić? Niestety Toya dostarcza swoje routery, w których blokuje możliwość dokonywania zmian ustawień, ma już zdefiniowane sieci WiFi. Nie wiem czy ewentualnie podpięcie po ten ruter kablem Ethernet kolejnego i ustawienie swojej sieci WiFi mogłoby pomóc? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bigha Napisano 3 lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 lipca 2020 6 godzin temu, S4Home napisał: Ruter. Masz możliwość go wymienić? Skontaktowałem się z dostawcą internetu i już wiem w czym problem. Modem Technicolor cga4233 (który dostałem) nie jest w zasadzie routerem i nadaje różnym urządzeniom, które się z nim łączą, różne adresy podsieci jak dobrze zrozumiałem technika. Czasami może nadać takie same i wtedy przez chwilę podziała ale na pewno nie na stałe. Trzeba podpiąć pod niego klasyczny router i stworzyć własną sieć WiFi. Wtedy powinno działać dobrze. Może komuś się ta wiadomość przyda bo widzę, że problem pojawia się od czasu do czasu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 lipca 2020 Udostępnij Napisano 6 lipca 2020 przeważnie jest to kwestia rutera właśnie. Ale o podłączaniu jednego do drugiego to jeszcze nie słyszałem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bigha Napisano 6 lipca 2020 Udostępnij Napisano 6 lipca 2020 Mnie też wydawało się to dziwne, bo skoro dostawca Internetu oferuje modem z funkcją wifi ,to powinno to być jedyne potrzebne urządzenie. Jednak w pomocy technicznej wprost powiedzieli, że tego ich modemu nie można samodzielnie dostosować i zmieniać ustawień, a oni też tego nie robią i najlepiej jest to urządzenie traktować jak modem, który działa w trybie bridge i pod niego podpiąć już właściwy swój router. W każdym razie zrobiłem jak polecił i teraz wszystko działa dobrze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 lipca 2020 To bardzo cenna informacja. Bo chyba podobnie ma UPC. Zapamiętam. Dzięki! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.