Dawid Andrzejewski Napisano 9 listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 listopada 2017 Witam serdecznie! Od razu mówię, że jestem zielony w temacie. Moje pytanie jest następujące: w jaki sposób podłączyć kino domowe lg ht306pd do telewizora samsung ue40ju6440, tak żeby w momencie korzystania np. z youtuba, dźwięk wydobywał się również z kina domowego? Kina używam np. przy oglądaniu filmów na DVD, lub programów telewizyjnych, lecz nie wiem w jaki sposób podłączyć kino żeby "współgrało" z filmami z internetu oglądanymi przez internet na TV. Z góry dziękuje za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 9 listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 listopada 2017 To dość prosty model i hdmi działa tylko jako wyjście sygnału z odtwarzacza. Nowsze HDMI mają funkcję ARC, czyli działaja w dwie strony in oraz out. Ten LG nie ma też wejścia optycznego dla np. TV. Z tego co widać z opisu http://www.lg.com/pl/kino-domowe/lg-HT306PD-dvd to ma chyba wejście analogowe ( RCA audio IN L i P) więc musiałbyś z TV wypuścić sygnał audio po wyjściu słuchawkowym do niego kablem minijack na 2RCA, rozwiązanie raczej słabe ( nawet nie jakościowo, bo to kino to bzykacz, nie kino) bo wkładając minijacka do wejsćia TV wyłączysz jego głośniki ... a raczej wszystkiego nagłaśniać nie będziesz. Lepsza opcja to wyjść kablem optycznym z wyjścia TV optical out do zakupionego wcześniej DAC ( np. Fiio D3 , 120zł) a z niego kablem RCA do tego LG. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid Andrzejewski Napisano 9 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 listopada 2017 Dzięki wielkie za odpowiedź, zastanowię się nad kupnem kabla bądź nowego kina domowego. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...