Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam, otoż mam pewien dylemat. Kupilem glosnik na internecie, tylko jest problem, niby wszystko sie zgadza lecz na klapce nie ma tego numeru seryjnego CE XXXX , gwarancje mam od improtera SUPORT jakby sie zgadza wszystko, tylko dlaczego nie ma tego numeru?

24252219_912148792271308_1115827799_n.jpg

Napisano

Mam gwarancje nawet od  SUPORT , kupilem tez z sieciowki zajmujacej sie sprzętem AUDIO

22 godziny temu, Pędrak napisał:

Obejrzyj... 

Może się okazać, czego nie życzę, iż kupiłeś podróbkęO.o

Wszystko jest jak oryginał gwarancja support , pudełko wszystko sie zgadza z oryginałem , uzyskalem informacje ze niby ten kod seryjny nad wejsciem do ładowania jest najwazniejszy, ten kod nad wejsciem zgadza sie z tym na pudełku, tylko poprostu frustruje mnie to ten kod CE XXXX

7 godzin temu, S4Home napisał:

Gdzie go kupiles? Skąd wiesz że support?

Mam gwarancje od nich , 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...