euzebiusz13 Napisano 29 listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 listopada 2017 Witam, otoż mam pewien dylemat. Kupilem glosnik na internecie, tylko jest problem, niby wszystko sie zgadza lecz na klapce nie ma tego numeru seryjnego CE XXXX , gwarancje mam od improtera SUPORT jakby sie zgadza wszystko, tylko dlaczego nie ma tego numeru? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pędrak Napisano 29 listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 listopada 2017 Zobaczę jak to wygląda w moim JBL-u i jutro z rana odpiszę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
euzebiusz13 Napisano 29 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 listopada 2017 W innych JBLach jest ten kodzik a tu nie ma i o to chodzi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pędrak Napisano 29 listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 listopada 2017 Obejrzyj... Może się okazać, czego nie życzę, iż kupiłeś podróbkę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 listopada 2017 Udostępnij Napisano 30 listopada 2017 Gdzie go kupiles? Skąd wiesz że support? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pędrak Napisano 30 listopada 2017 Udostępnij Napisano 30 listopada 2017 euzebiusz13, obejrzałem mojego charge"a... Jak widać w moim wygląda to bardzo podobnie Kupowałem w jednej z sieciówek ze sprzętem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 listopada 2017 Udostępnij Napisano 30 listopada 2017 Sieci na pewno mają oryginały. Zatem tak ma być. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
euzebiusz13 Napisano 30 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 listopada 2017 Mam gwarancje nawet od SUPORT , kupilem tez z sieciowki zajmujacej sie sprzętem AUDIO 22 godziny temu, Pędrak napisał: Obejrzyj... Może się okazać, czego nie życzę, iż kupiłeś podróbkę Wszystko jest jak oryginał gwarancja support , pudełko wszystko sie zgadza z oryginałem , uzyskalem informacje ze niby ten kod seryjny nad wejsciem do ładowania jest najwazniejszy, ten kod nad wejsciem zgadza sie z tym na pudełku, tylko poprostu frustruje mnie to ten kod CE XXXX 7 godzin temu, S4Home napisał: Gdzie go kupiles? Skąd wiesz że support? Mam gwarancje od nich , Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 1 grudnia 2017 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2017 Nic bym się nie obawiał. Wszystko jest dobrze. Słuchaj go i się ciesz a nie obgryzają paznokcie że to jakaś wtopa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.