Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dzień dobry,

jestem tu nowy, pamiętam gramofony i adaptery z dzieciństwa - jestem jednak zupełnym laikiem.

Zapragnąłem zakup gramofonu, bo mam dość słabego wg. mnie dźwięku z serwisów typu deezer, spotify, apple music czy tidal - mimo, iż zapewniają o swojej wysokiej jakości.

W mieszkaniu posiadam amplituner denon avr x1100w oraz dwie kolumny podłogowe dali zensor 7 i chciałbym do tego dokupić jakiś gramofon - wiem już, że musi posiadać przedwzmacniacz, bo inaczej tego chyba nie podepnę. 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc, propozycje oraz porady co można zakupić lub na co zwracać uwagę przy wyborze. Czy to w ogóle ma sens z takim nagłośnieniem jakie posiadam.
Nie mam na chwilę obecną sprecyzowanego budżetu - w jednym z salonów w Katowicach doradzono mi zakup denona 300f - nie wiem czy to dobry wybór?

Dziękuję!

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Najlepiej posłuchać jak grają różne modele z Twoim zestawem. Osobiście polecam Audio-Technica AT-LP5, bo taki posiadam i wiem jak gra. Niestety ostatnio podrożał, teraz kosztuje 1999zł w znanym sklepie audio Haj-faj. Poczytaj opinie na temat tego modelu i podejmij decyzję. Jeśli odpowiada Ci taka stylistyka to o resztę jestem spokojny. W razie pytań pisz śmiało. Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denon 300 full automat, wkładka w nim podobno Audio Technica 91 - na początek może być, jak się wkręcisz to zmienisz. 

Ale wg mnie w tej cenie warto spojrzeć na manualny Rega P1 (nie wiem jakie masz predyspozycje automat czy manual), wg mnie ta konstrukcja jest dużo lepsza niż Denon.

Reasumując lepiej kupić tańszy sprzęt i  zainwestować w droższą wkładkę w przyszłości, nie wiem jaki masz budżet ale tak do 1500 Rega będzie dobrym wyborem.