sekacz19 Napisano 14 czerwca 2018 Autor Napisano 14 czerwca 2018 Dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam. Odpisz, cytując
sekacz19 Napisano 16 czerwca 2018 Autor Napisano 16 czerwca 2018 (edytowany) @S4Home pojawił się pierwszy problem. Mianowicie podczas oglądania filmu jest 0.5 sekundowa przerwa w dźwięku. Jak to rozwiązać? Dzieje się tylko na netflix jaki włączyłem film, na serialach nie było tego, na tv, youtube też nic sie nie dzieje takiego. Edytowano 16 czerwca 2018 przez sekacz19 Odpisz, cytując
S4Home Napisano 18 czerwca 2018 Napisano 18 czerwca 2018 Jaki sygnał idzie z netflixa? W sensie która ścieżkę dźwiękową wybierasz? Odpisz, cytując
sekacz19 Napisano 18 czerwca 2018 Autor Napisano 18 czerwca 2018 Nie wiem szczerze o co chodzi z tymi ścieżkami. Wyświetla mi się HD i 5.1 a nie wiem czy są jakieś dodatkowe ustawienia Odpisz, cytując
S4Home Napisano 18 czerwca 2018 Napisano 18 czerwca 2018 Tak. Puszczasz z TV? Czy z dekodera? Musisz mieć opcje zmiany ścieżki dźwiękowej. Z domyślnej polskiej na oryginalną. Trzeba sprawdzić czy po zmianie też się tak dzieje. Piotrek Odpisz, cytując
sekacz19 Napisano 18 czerwca 2018 Autor Napisano 18 czerwca 2018 (edytowany) Z tv puszczam. Znalazłem możliwość zmiany dźwięku z polski 5.1 na zwykły polski w trakcie oglądania, obejrzałem jeden odcinek i póki co działa po zmianie poprawnie Edytowano 18 czerwca 2018 przez sekacz19 Odpisz, cytując
Markcox Napisano 18 czerwca 2018 Napisano 18 czerwca 2018 nie traktuj tego wpisu kolego sekacz19, jako personalnej wycieczki, ale kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy inwestują w zestaw kina domowego, żeby mieć fajne doznania dźwiękowe w filmach, po czym....mordują te same doznania polskim lektorem Odpisz, cytując
S4Home Napisano 20 czerwca 2018 Napisano 20 czerwca 2018 Ja też tak nie oglądam. Ale co kto lubi. W ścieżce oryginalnej na pewno tego typu rzeczy nie będą występować. Co do polskiej ścieżki ciężko mi powiedzieć. Ja tak nie oglądam. Piotrek Odpisz, cytując
sekacz19 Napisano 20 czerwca 2018 Autor Napisano 20 czerwca 2018 To rozwiązało problem. A co do zestawu jestem bardzo zadowolony. Gra naprawdę jak na moje potrzeby rewelacyjnie. Dzięki za pomoc i gdy będę chciał.kiedyś zmienić sprzęt pojawię się ponownie Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.