aras85oo Napisano 30 lipca 2018 Udostępnij Napisano 30 lipca 2018 (edytowany) Witam serdecznie, rzucając palenie postanowiłam odłożyć pewną sumę tj. 4500/5000 zł na wymienione w tytule rarytasy. W temacie nagłośnienia jestem zielony więc idąc po rozum do głowy postanowiłem poczytać trochę informacji na forum, jak również utworzyć ten post. Na zdjęciu ściana na której będzie się znajdować większość zestawu pokój 4.6x4 metry. Przeglądając posty postanowiłem złożyć taki zestaw amplituner Yamaha RX-V483 Zestaw Wilson Raptor 5 + Wilson Sub-8. Co o tym sądzicie i co byście zmodyfikowali w tym zestawieniu. Za wszystkie porady będę wdzięczny. Pozdrawiam 1. Kategoria: Kino domowe 5.1 i wyżej 2. Kwota : 4/5 tys. na amplituner + głośniki 5.0 + subwoofer {z możliwością przyszłej rozbudowy. 3. Stan: Głośniki nowe sub i ampli raczej nowy ale może być używany 4. Sprzęt towarzyszący: na razie brak 5. Powierzchnia: 19m w kwadracie 6. Długość użytkowania: myślę że długo często i gęsto 7. Miejsce: Stalowa Wola 9. Zastosowanie: głównie filmy HBO, Netflix 70% ( za jakiś czas zakup odtwarzacza blu ray) muzyka klasyczna, etniczną 30% w przyszłości pod konsolę. Edytowano 30 lipca 2018 przez aras85oo Dodano tagow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...