lol012346 Napisano 5 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 5 sierpnia 2018 (edytowany) Witam, jako iż jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o Audio, chciałbym abyście pomogli mi w zakupie subwoofera aktywnego do pokoju do ceny 350 zł z wysyłką (nowy lub używany) Nie chodzi mi o to, żeby w cenie ~~300 zł Wyrywało okna,drzwi i ściany. Chce czuć Bass, żebym był naprawdę zadowolony, oraz dało się do niego podłączyć głośniki. Co sądzicie o tych subwooferach? Nada się któryś z nich? Piszcie też swoje propozycje. 1. JAMO SUB 210 2. MIVOC HYPE 10 G2 3. Auna Linie-300-SW-WH Edytowano 5 sierpnia 2018 przez lol012346 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2018 Witaj, Niestety w tej kwocie nie znajdziesz nowego suba. A używany będzie mocno zużyty. Dozbieraj do 500 i wtedy szukaj używki Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lol012346 Napisano 6 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2018 (edytowany) Żaden z tych ww. nie będzie dobry? Edytowano 8 sierpnia 2018 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 sierpnia 2018 Nie chce ci mówić że nie będzie. Ale dokładając będzie znacznie lepiej. Nie wiem jakie masz oczekiwania. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lol012346 Napisano 7 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 sierpnia 2018 Chce czuć bass i żeby też drżało Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2018 No to dołóż do lepszego wyboru Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...