Miłosz Puchała Napisano 14 sierpnia 2018 Napisano 14 sierpnia 2018 Witam jestem posiadaczem JBL Charge 3 i zaczal mi strasznie glosnik trzeszczec. Myslalem ze wpadl do srodka glosnika jakis kamyczek, otwarlem glosnik i w środku nic nie bylo. Po czym go zamknalem i widać ze byl otwierany. Czy to może zniszczyc gwarancje? Głośnik mam dopiero 1,5 miecha i chce go oddac na gwarancje, ale nie wiem czy mi to przyjma. Prosze o odpowiedzi!! Odpisz, cytując
Miras23 Napisano 21 sierpnia 2018 Napisano 21 sierpnia 2018 a dlaczego mają Ci nie przyjąć? Jesteśmy w UE, masz 2 lata i jako konsument oddajesz im klocek. Serwis sam stwierdzi, co dalej. Odpisz, cytując
Miłosz Puchała Napisano 21 sierpnia 2018 Autor Napisano 21 sierpnia 2018 Ale otwarlem glosnik. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.