Naleśnik #1 Napisano 20 sierpnia 2018 (edytowany) Witam, jestem nowy na forum więc pragnę się przywitać . A teraz przejdźmy do pytania, poszukuję jakiegoś wzmacniacza do około 300zł, jeśli jest duża różnica w jakości między 300, a 400-500zł no to mogę dać maksymalnie te 400-500zł. Wzmacniacz ma mi posłużyć do 2 kolumn+subwoofer, lub 4 kolumn z dobrym bassem. Obecnie mam 2 kolumny Philips po 75w, które bardzo fajnie grają i myślę je wykorzystać i do tego dołożyć kolejne 2, lub duży subwoofer co o tym myślicie? Muzyka jakiej słucham to rap, metal, reggae i elektronika z dobrym bassem. Co możecie polecić w tej cenie? I jaki sprzęt do tego wzmacniacza kupić? Dodaje, że nie znam się na tym najlepiej, więc pytania dla Was mogą być głupie. Czytałem o tym wszystkim sporo od kilku dni, ale jest to niesty za mało, a sprzętu potrzebuje na teraz. Edytowano 20 sierpnia 2018 przez Naleśnik Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
venom200 #2 Napisano 20 sierpnia 2018 Szukaj nada C320bee z modyfikacją Muda.Wyjdziesz pewnie ciut poza budżet ale to już zagra Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Naleśnik #3 Napisano 20 sierpnia 2018 Strasznie słabo z dostępnością tego wzmacniaczai cena około 700zł, a to trochę za dużo, są jakieś alternatywy? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
venom200 #4 Napisano 20 sierpnia 2018 Widziałem za 700 bzdura totalna lepiej poczekać Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach