kucyke Napisano 31 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2018 Witam jestem tu nowy na forum .Poszukuje dobrego kina domowego do pokoju o wymiarach 5x5 jestem laikiem w systemach audio więc proszę o pomoc expertów w tej dziedzinie .Budżet jaki 'posiadam to 3000-3500zł dodam że nie muszę mieć wszystkiego na raz mogę to rozłożyć w czasie ale chciał bym żeby to spełniało moje oczekiwania .Telewizor jaki posiadam to 46" DO kina chciałbym podłączyć jeszcze PS3.Proszę o pomoc w dobraniu amplitunera i kolumn.Z góry dziękuję ..:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modelarz01 Napisano 31 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2018 Rozlozyc mozesz tak: 1rata amplituner kinowy + kolumny 2.0 2.rata centralny +surround 3.rata subwoofer Lub. Ampli+głośniki 5.0. Kolejna rata sub W tej cenie optymalne najczesciej powtarzajace sie na tym forum ampli y683/685 onkyo 676. Denon 2400/2500 kolumny zaras ktos ci napisze przyklady. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucyke Napisano 31 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2018 modelarz01 dzięki za podpowiedzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 31 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2018 Jeśli od razu całość: Yamaha 485 + Quadral 6500 lub Taga 606V3 Jeśli na raty to: Yamaha 485 + Melodika BL40MKIII albo Monitor audio Monitor 300 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucyke Napisano 31 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2018 (edytowany) Raczej składam się do zakupu amplitunera i 2 kolumn na początek a potem resztę .Ale dalej tylko KD na koniec.A i proszę jeszcze o podpowiedz co do kabli jakie kupić . Edytowano 31 sierpnia 2018 przez kucyke Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...