Skocz do zawartości

Pomoc w dobrze kina domowego.


Uosobione_Zło

Recommended Posts

Witam serdecznie forumowiczów.

1173270342_DomekSzkic.thumb.png.f37dd8397cff22937b01b8d955edc3b8.png
Na następny rok wprowadzam się do nowego domku, z tego też powodu tworze sobie nieduży salon multimedialny.
Jak widać na zamieszczonym obrazku takie jest ułożenie salonu (około 30m2) i innych pomieszczeń na parterze. (mniej wiecej szkic robiony na szybko)
W salonie będzie sufit podwieszany a w nim projektor, ekran projekcyjny wysuwany z sufitu przed TV oraz całe okablowanie. Za sofą na zdjeciu znajdować się będą schody na poddasze.
Zastosowanie sprzętu to 50% filmy, 30% muzyka, 20% granie.
Dodam że jestem raczej laikiem w sprawach audio.
Mam na uwadze amplituner Yamaha RX-V685 i tutaj kilka pytań do was.
1)Co sądzicie o tym amplitunerze ?
2)Może znacie jakieś inne ciekawe amplitunery w tej cenie co Yamaha które według was są lepsze pod względem parametrów i nie tylko ?
3)Czy takie ustawienie kina domowego ma sens ? Jeżeli tak to jakie głośniki polecice do tego amplitunera
(chodzi o cały zestaw fronty+cen+sub+tyły sufitowe) w granicach 3 tysięcy?
4)Czy jeśli montuję sufitowe głośniki to muszę je jakoś specjalnie wygłuszyć u góry np wełna albo czymś innym ?

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Uosobione_Zło napisał:

Mam na uwadze amplituner Yamaha RX-V685 i tutaj kilka pytań do was.
1)Co sądzicie o tym amplitunerze ?
2)Może znacie jakieś inne ciekawe amplitunery w tej cenie co Yamaha które według was są lepsze pod względem parametrów i nie tylko ?

Bardzo udany model amplitunera na ten rok. Konkurencja dla Onkyo 686 i Denona X2500. Wygrywa wyjściem pre out. Przegrywa tym że jest z nich najdroższy. Po za tym to bardzo konkurencyjne modele. Yamaha ma wiecej ustawień manualnych. Denon lepsza kalibrację, najbardziej ofensywnie gra Onkyo.

10 godzin temu, Uosobione_Zło napisał: