Przemysław Kotowski Napisano 12 listopada 2018 Udostępnij Napisano 12 listopada 2018 Witam, mam problem z urządzeniami Yamaha RX-V483 i subem SW-200. Zarówno jeden jak i drugi... buczy. SW-200 słyszę wyraźnie z 3.5 metra (kanapy znaczy się), ampli trochę mniej, może jakieś 70% głośności suba, ale również. Na prawdę nie mam dużych wymagań, ale od tego sprzętu myślę, że mam prawo oczekiwać czegoś więcej od najtańszej chińszyzny. Nawet głośniczki z subem od komputera nie robią mi takich numerów. Ja wiem, że kable mogą interferować, szczególnie w przypadku suba, ale mówię o włączeniu do gniazdka i naciśnięciu przycisku power bez podłączonia suba do ampli. Problem mniejszy na odwróconej fazie, ale właśnie o niej piszę, na normal jeszcze gorzej. Pod sprzęd przykleiłem podkładki akustyczne. Sprawdzałem w kilku gniazdkach i w różnych pomieszczeniach, wszędzie to samo. Nigdy nie spodziewałbym się, że przed zakupem trzeba odsłuchiwać transformatorów w urządzeniach, a tu taki klops. Jak ja tęsknię za swoim 30-to letnim wzmacniaczem, po tylu latach przestałem go używać tylko dlatego, że mi go ukradli ;) Swoją drogą, urządzanie były w serwisie i podobno mają wymienione transformatory, ale albo wydymali Yamahę naciągając ją na niepotrzebną naprawę gwarancyjną, albo ten typ tak po prostu ma i myśleli, że to pomoże, ale i tak naciągneli Yamahę. Jak to jest z waszymi sprzętami? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 listopada 2018 To że sub buczy jest spowodowane złym kablem. A amplituner może buczyć ale nie aż tak głośno. Słyszalny co najwyżej po nachyleniu. Jeśli aż tak głośno to trafo to lepszego przymocowania. Serwis powinien Ci to zrobić. Nie mówie o audioklan bo ten będzie drogi ale dowolny serwis elektroniczny. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemysław Kotowski Napisano 16 listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 listopada 2018 Dnia 13.11.2018 o 06:58, S4Home napisał: To że sub buczy jest spowodowane złym kablem. A amplituner może buczyć ale nie aż tak głośno. Słyszalny co najwyżej po nachyleniu. Jeśli aż tak głośno to trafo to lepszego przymocowania. Serwis powinien Ci to zrobić. Nie mówie o audioklan bo ten będzie drogi ale dowolny serwis elektroniczny. Piotr Bez kabla też buczy (pisałem). Pytanie: czy reklamować ponownie, czy po prostu Yamaha daje tak beznadziejne transformatory i czekać na koniec gwarancji i je zalewać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 16 listopada 2018 Udostępnij Napisano 16 listopada 2018 Reklamuj, któraś naprawa i wymiana albo zwrot kasy. Dla mnie sprawa nie do pomyślenia ! Buczeć to sobie może podstacja a nie sprzęt Hi-Fi! W domu Cyrus, Rega, Cambridge Audio, Harman -żaden nie buczy, chyba że odtwarzam buczenie? i chce żeby buczało! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemysław Kotowski Napisano 17 listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 listopada 2018 Dnia 16.11.2018 o 18:23, Inferno napisał: Reklamuj, któraś naprawa i wymiana albo zwrot kasy. Dla mnie sprawa nie do pomyślenia ! Buczeć to sobie może podstacja a nie sprzęt Hi-Fi! W domu Cyrus, Rega, Cambridge Audio, Harman -żaden nie buczy, chyba że odtwarzam buczenie? i chce żeby buczało! Był w naprawie, zgaduję, że serwis (audioklan) prawdopodobnie odesłał mi sprzęt bo mijał termin naprawy. Dostałem o ile się nie mylę, dzień przed terminem. Znalazłem innego użytkownika i porównaliśmy swoje suby (ten sam model), powiem tylko tyle, że jestem na serwis zajebiście wkur****y, bo trzymali przez miesiąc i nic nie zrobili. Może nie chcieli spieprzyć, bo ja np. dzisiaj też założyłem do swojego roweru klocki hamulcowe, które z niego wyjąłem Wysłałem też skargę do Yamaha Europe, bo teraz już nie tylko zależy mi na naprawie ale mam ochotę kopnąć kogoś w dupę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 17 listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 listopada 2018 Niestety poziom usług w Polsce jest na żenujacym poziomie. Rzetelnych sprzedawców, czy tgz. fachowców ze świecą szukać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.