Szybki Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Witam Nie potrafię rozwiązać problemu działania ( albo nie działania) Chromecast Audio który nie chce działać w nowej sieci. Przez dwa tygodnie od zakupu działał w sieci z routerem sagem z orange. Niestety umowa mi się kończy 02.01 i zmieniłem dostawcę internetu na siec światłowodową z nowym routerem dasan h680. I zaczęły się problemy. Z tym routerm nie działa chromecast. Po skonfigurowaniu wszystkiego wyskakuje taki komunikat: ,,Nie widzę urządzenia salon w tej sieci W-FI. Sprawdź czy jest w trybie online i czy telefon jest w tej samej sieci Wi-fi'' Oczywiście siec działa na 2,4G hz. Instalatorzy byli już trzy razy i nie wiedzą co jest problemem. Ustawiłem Router według tych zaleceń: Izolacja AP / klienta . Chromecast Audio nie może komunikować się z routerem, jeśli włączono izolację AP / klienta. Izolacja AP / klienta musi być wyłączona na routerze Wi-Fi. Wirtualne sieci prywatne lub serwery proxy . Chromecast Audio nie może komunikować się z routerem lub komputerem, jeśli włączone są wirtualne sieci prywatne lub serwery proxy. ODŁĄCZ lub wyłączwszystkie wirtualne sieci prywatne (VPN) lub serwer proxy na routerze i komputerze, jeśli dotyczy. UPnP (Universal Plug and Play) lub multicast. Router nie będzie w stanie "zlokalizować ani wyświetlić" Chromecasta w sieci Wi-Fi przy wyłączonym UPnP lub multicast. Włącza technologię UPnP (Universal Plug and Play), zwaną również multiemisją, na routerze. IGMP (Internet Management Protocol Management) . Chromecast Audio nie będzie mógł komunikować się z routerem, jeśli protokół IGMP jest wyłączony lub jeśli proxy IGMP jest włączone na routerze. AKTYWUJ IGMP na routerze. Wyłącz proxy IGMP na routerze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 (edytowany) A próbowałeś usunąć go z listy urządzeń ( aplikacja Google Home)i zresetować do ustawień fabrycznych ( z tego co pamietam włączyć zasilanie z przyciśniętym przyciskiem, albo długo przytrzymać przycisk) potem skonfigurować go od nowa? Jezeli nie to proponuje tak zrobić ? Jak w dowcipie o informatykach w zepsutym samochodzie: A może wysiądźmy i wsiądźmy ponownie, może wtedy zacznie jechać ? ? Edytowano 31 grudnia 2018 przez Inferno Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 (edytowany) Też tak miałem po zmianie dostawcy internetu.Wystarczy zresetować Chromecast i ustawić od nowa.Przytrzymaj ten mały przycisk na Chromecast przez 10 sekund.A puźniej skonfigurować go od nowa z nowy ruterem. Edytowano 31 grudnia 2018 przez Elizjum7919. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szybki Napisano 31 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 1 minutę temu, Elizjum7919. napisał: Też tak miałem po zmianie dostawcy internetu.Wystarczy zresetować Chromecast i ustawić od nowa.Przytrzymaj ten mały przycisk na Chromecast przez 10 sekund.A puźniej skonfigurować go od nowa z nowy ruterem. Robiłem to kilka razy. Poprawiło się na tyle że mogę przejść cały proces zgrywania, co wcześniej było nie możliwe, ale do tego momentu jak już powinno działać to jest ten komunikat. Odinstalowałem aplikacje nawet na telefonie i ponownie zainstalowałem . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Aplikacje też zresetuj czyść pamięć podręczną i stałą aplikacji.I zacznij cały proces jak by to było 1 raz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szybki Napisano 31 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 1 godzinę temu, Elizjum7919. napisał: Aplikacje też zresetuj czyść pamięć podręczną i stałą aplikacji.I zacznij cały proces jak by to było 1 raz. Dziś wziąłem telefon na którym po raz pierwszy zainstalowałem google home i to samo. Po zainstalowaniu urządzenia gdy chcesz z niego korzystać wyświetla się komunnikat ,,Instalacja przebiegła pomyślnie. Nie widzę urządzenia salon w tej sieci W-FI. Sprawdź czy jest w trybie online i czy telefon jest w tej samej sieci Wi-fi''. Może z jakiegoś powodu ten router nie jest obsługiwany przez google lub coś w nim jest ustawione nie tak - tylko co? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Jaką nazwę miał ten Chromecast wcześniej? Jeżeli tą samą to spróbuj zmienić. Oprócz tego routera jest jeszcze jakiś przełącznik w sieci? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szybki Napisano 31 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 59 minut temu, Inferno napisał: Jaką nazwę miał ten Chromecast wcześniej? Jeżeli tą samą to spróbuj zmienić. Oprócz tego routera jest jeszcze jakiś przełącznik w sieci? Nazwę nadaje tylko podczas konfiguracji temu urządzeniu. Nadawane były rożne i zawsze to samo. Nie ma żadnego przełącznika sieci. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Wejdź w ustawienia konta i wyszyść wszystko po kolei. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szybki Napisano 31 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Ale mówiłem ze próbowałem na innym telefonie (zony) z innym kontem i to samo wyskoczyło. Konto czyste dopiero co zainstalowałem aplikacje. Syn ma swoje konto google i to samo. Jeśli o to Elizjum Ci chodzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Ja mam taki komunikat jak mam odłączonego Chromecast od neta. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szybki Napisano 31 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 (edytowany) Dokładnie taki mam komunikat. Ale dlaczego nie chce się połączyć? Przechodzę całą procedure i wszytko wydaje sie ok. Komunikat ze podłączono i zakończył. A podczas próby uruchomienia takie coś wyskakuje. Edytowano 31 grudnia 2018 przez Szybki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 (edytowany) Mi też tak pokazuje ale nie wchodź w to.Tylko puść coś z YouTube lub Spotify i wszystko działa ok.Po paru minutach ten komunikat mi znika i jest tak. Edytowano 31 grudnia 2018 przez Elizjum7919. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 Mam do was pytanie, ponieważ zamierzam kupić chromecast. Urządzenie podpinam pod TV przez hdmi i zawiaduje telefonem. To wszystko tak? Mój wzmacniacz nie obsługuje sieci. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szybki Napisano 1 stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 (edytowany) 16 godzin temu, Elizjum7919. napisał: Mi też tak pokazuje ale nie wchodź w to.Tylko puść coś z YouTube lub Spotify i wszystko działa ok.Po paru minutach ten komunikat mi znika i jest tak. Tylko u mnie ikonka ,,odtwórz '' nie podświetla się na zielono. Jest szara i przekreślona . Nie da się jej kliknąć aby cokolwiek otworzyć. Klikając na dole drugą od prawej ,, znaczek play w kwadracie'' wyskakuje spotify i you tube ale odtwarza się tylko na telefonie. W spotify klikając otwórz na innym urządzeniu nie widzi chromocasta. Edytowano 1 stycznia 2019 przez Szybki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 22 minuty temu, 1Ender napisał: Mam do was pytanie, ponieważ zamierzam kupić chromecast. Urządzenie podpinam pod TV przez hdmi i zawiaduje telefonem. To wszystko tak? Mój wzmacniacz nie obsługuje sieci. Po co wzmacniacz ma obsługiwać sieć? Jak chcesz dźwięk przez wzmacniacz to musisz podłączyć tv do wzmacniacza. Chyba że chodzi Ci o Chromecasta audio który nie posiada HDMI. Wtedy podłączasz go do wzmaka po analogu albo cyfrowo przez dac Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 (edytowany) TV mam puszczony przez dac, więc nie ma problemu. Z tego co widziałem są tylko 2 rodzaje z wyjściami hdmi i mini jack. Po analogu? W sensie RCA nie widziałem. Chyba że masz na myśli mini jack. Cyfrowych wyjść też nie zauważyłem. Masz na myśli jakiś konkretny model? Edytowano 1 stycznia 2019 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 (edytowany) 23 minuty temu, 1Ender napisał: TV mam puszczony przez dac, więc nie ma problemu. Z tego co widziałem są tylko 2 rodzaje z wyjściami hdmi i mini jack. Po analogu? W sensie RCA nie widziałem. Chyba że masz na myśli mini jack. Cyfrowych wyjść też nie zauważyłem. Masz na myśli jakiś konkretny model? Mam na myśli Chromecast Audio. Posiada on wyjście mały jack które obsługuje zarówno połączenie analogowe jaki optyczne. W zależności od potrzeb musisz nabyć albo kabel mały jack-2xrca albo toslink-mini toslink. Kabli nie ma w zestawie. Muzyki możesz również słuchać przez zwykły Chromecast ale wtedy cały czas musi być włączony tv. Na dłuższą metę, moim zdaniem, to bez sensu Tu masz ciekawy artykuł o Chrmecast Audio: http://hd-opinie.pl/8537,audio,transport-cyfrowy-za-grosze-lepszy-od-sprzetu-za-tysiace-chromecast-pomierzony.htmlTo IMHO genialne w swojej prostocie (i cenie) urządzenie Mnie brakowało tylko, ale za to bardzo, wsparcia gapless i musieliśmy się rozstać Edytowano 1 stycznia 2019 przez Gość Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 (edytowany) Mnie interesuje połączenie hdmi, koaksjalne USB do TV i dalej do dac lub bezpośrednio do wzmacniacza. Cyfrowo do daca lub analogowo do wzmacniacza. W TV nie mam optyka tylko koaksjalne, hdmi, USB. Nie przeszkadza mi że tv musi być włączone. W dacu mam optyka, koaksjalne i USB. Który konkretny model wybrać? Edytowano 1 stycznia 2019 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 Są 3 rodzaje, jeden Chromecast Audio gdzie masz złącze kombo jack 3,5 analog/ optyczny oraz dwie wersje po HDMI zwykły Chromecast i Chromecast 4k Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 (edytowany) Są 3 wersje Chromecast i 1 Chromecast audio.1Ender Chromecast audio to taki mini streamer sieciowy.Podpinasz go do wzmak a sterujesz smartfonem.Smartfon pracuje jako pilot.A Chromecast audio optykiem do dac i tyle.Zwykły chromecast to takie Smart TV na androidzie. Edytowano 1 stycznia 2019 przez Elizjum7919. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 No dobra ale którą wersję wybrać 4K to raczej chyba nie potrzebuję. Obrazu 4k przesyłać nie będę. Chyba że jest jest ogromna różnica w dźwięku to wezmę ten model pod rozwagę. Zauważyłem że są różnice w cenach. Więcej niż 100-150 zł wydawać nie chcę. Może być używany. A właśnie jak z awaryjnościa tych urządzeń?? To który model będzie dla mnie najlepszy stosunek jakość / cena? Przepraszam, że męczę ale to dla mnie nowość. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 A co chcesz przesyłać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 (edytowany) 8 minut temu, Elizjum7919. napisał: Źle mówisz są 3 wersje Chromecast i 1 Chromecast audio.1Ender Chromecast audio to taki mini streamer sieciowy.Podpinasz go do wzmak a sterujesz smartfonem.Smartfon pracuje jako pilot.A Chromecast audio optykiem do dac i tyle. Tak, ale jak chce mieć menu na ekranie to który lepszy. Sterowanie smartfonem jest ok, a jeszcze lepiej na TV i sterowanie z telefonu. Przesyłać Serwisy sieciowe, może jakieś radio internetowe? Edytowano 1 stycznia 2019 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 1 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 1 stycznia 2019 Chromecast audio przesyła tylko muzykę.Z neta, YouTube,Spotify,tunein i z samrtfona też.A zwykły chromecast przesyła też obraz zdjęcia,filmy z fona i netu.Możesz zainstalować HBO go i Netflix YouTube i oglądać na tv.To nie chodzi o samo 4k tylko nowsze wersje są polepszone. A ceny to chromecast audio 130zł, chromecast 2 160zł a chromecast 3 170 , chromecast 4k ponad 300zł Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.