Adam Motyka Napisano 30 czerwca 2019 Napisano 30 czerwca 2019 Witam, ktoś może doradzić dlaczego za każdym razem muszę konfigurować MusicCast z moim telefonem gdy wył amplituner, wspomnę tylko że na samym początku gby zainstalowalem apke wszystko było ok ale coś się zmieniło ponieważ teraz nie pamięta telefonu, proszę o radę co jest nie tak. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 1 lipca 2019 Napisano 1 lipca 2019 U mnie pamięta każde ustawienie. Co się zmieniło? Może to kwestia telefonu? Odpisz, cytując
Adam Motyka Napisano 1 lipca 2019 Autor Napisano 1 lipca 2019 Ja za każdym razem muszę się konfigurowac, telefon ten sam, nie wiem co jest nie tak, można jakoś zresetować amplituner? Odpisz, cytując
Gość Napisano 1 lipca 2019 Napisano 1 lipca 2019 Kiedyś miałem MusicCast i pamiętam różne problemy z jego obsługą. Spróbuj dla pewności na innym telefonie. Albo - w apce usuń pokój i utwórz go od nowa + podłącz amplituner do internetu kablem , jeśli możesz. Wtedy w apce, gdzieś w ustawieniach ma być widoczne "connection LAN" czy coś takiego. - Taką radę dawno temu otrzymałem od Yamaha i pamiętam że pomogło. Nie mam już tego urządzenia i tylko tyle pamiętam. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 2 lipca 2019 Napisano 2 lipca 2019 Myślę że nie jest to kwestia samego amplitunera Albo przeinstaluj apke na telefonie albo sproboj inny telefon Pozdrawiam Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.