chris577 Napisano 25 października 2019 Udostępnij Napisano 25 października 2019 Witam Mam problem z wi_fi w Onkyo 686 mianowicie gdy słucham muzyki przez aplikację spotyfy puszczanego przez telefon co chwile się rozłącza . Nie wspomnę już o tidalu który jest puszczany przez smartfon a dalej chromecast w ogóle się nie łączy , a jak już jakimś cudem załapie to tnie dosłownie co 2 sekundy i zawiesza cały amplituner. Co dziwne Tidal z pozycji amplitunera działa normalnie. Próbowałem już różnych ustawień sieci , inne kanały przypisywałem , zmieniałem z 2,4Ghz na 5Ghz też nie pomaga. Żeby wykluczyć sieć internetową odpaliłem Spotyfy przez smartfon i puściłem na TV i wszystko działa jak należy . Już nie mam więcej pomysłów , Panowie co to może przyczyna takiego działania? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 25 października 2019 Udostępnij Napisano 25 października 2019 Czy antena wifi nie jest przypadkiem uszkodzona? Nadwyrężona? Sproboj go na chwilę podłączyć po kablu. Zobaczymy czy to kwestia amplitunera czy typowo karty sieciowej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris577 Napisano 25 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 października 2019 Musiałem przenieść cały sprzęt piętro niżej, gdyż tam mam router .Gdy podłączyłem na 30 minut amplituner kablem wszystko działało normalnie i o dziwo wi fi po tym zabiegu też zadziałało na jakiś czas. Po przenosinach strzetu na swoje miejsce wi fi znowu zaczęło szwankować. Wykluczam słaby zasięg ponieważ jest na poziomie 75% . Teraz czekam do jutra (muszę kupić 17m kabla sieciowego)by podłączyć kablem amplituner i sprawdzić czy bedzie wszystko działało dłużej niż pół godziny. Co nie zmienia faktu że wi fi w amplitunerze coś szwankuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 25 października 2019 Udostępnij Napisano 25 października 2019 Ale w twoim przypadku. Bo samo wifi w tym modelu działa poprawnie. Zrób reset do ustawień fabrycznych. Skonfiguruje go jeszcze raz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris577 Napisano 25 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 października 2019 Robiłem to już chyba z 5 razy i dalej do samo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris577 Napisano 25 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 października 2019 Co myślicie wysłać to do serwisu ,czy jest jakaś "magiczna sztuczka" żeby to działało poprawnie. Pytanie do innych posiadaczy onkyo 686 też wam tak szwankuje sprzet przez wi fi czy tylko ja mam takie szczęście Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobik123 Napisano 25 października 2019 Udostępnij Napisano 25 października 2019 Mam już miesiąc może ten model i działanie chromecast u mnie to dramat. Co prawda może to mieć jakiś związek z wifi bo UPC zasypuje modemy aktualizacjami a każda poprawka stwarza nowy problem.O dziwo po wymianie modemu z softem z przed dwóch lat wszystko działało aż miło... do czasu aktualizacji i znowu tocze boje. Myśle właśnie czy nie postawić coś w stylu mesh żeby poprawić stabilność. Spotify działa idealnie z aplikacji na telefonie ale ze spotify connect. Deezer i Tidal maja w aplikacjach tylko chromecast więc działam bezpośrednio z amplitunera.Trochę mało intuicyjne wg mnie. YT leci u mnie po BT. Pytanie z innej beczki.Kolumny mam 8omowe a amplituner pozwala na ustawienie 4 i 6. Ustawiłem sobie na 6 czyli najbliżej wartości dla kolumn. Dobrze czy źle? Jeszcze nic się nie kopci ale kto wie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 25 października 2019 Udostępnij Napisano 25 października 2019 UPC miewa problemy z wifi , zanim będziecie reklamować podepnijcie kablem ethernet , jeśli nie będzie problemu to jest odpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris577 Napisano 25 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 października 2019 A mi nawet spotyfy z aplikacji na telefonie przez spotyfy connect zrywa podłączenie Dodam że mam internet w neostrada orange i dodatkowo ich routher. Może ten routher to jakąś lipa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris577 Napisano 25 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 października 2019 (edytowany) Jeszcze jedna rzecz jest dziwna , czemu z pozycji amplitunera tidal działa jak marzenie przecież to też idzie przez wifi . Problemy są tylko jak używam aplikacji na telefonie i dalej przesyłam chromecastem na amplituner Edytowano 25 października 2019 przez chris577 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobik123 Napisano 26 października 2019 Udostępnij Napisano 26 października 2019 (edytowany) Zainstaluj sobie Google Home na telefon. Dodaj Onkyo do urządzeń a następnie na dole pojawi ci sie Prześlij dzwięk.Aplikacja działa sobie w tle a na telefonie można przeskakiwać między Deezer/ Tidal / YT. O dziwno u mnie działa idealnie, za to strumieniowanie bezpośrednio przez chromecast z Tidal / Deezer nie chce ruszyć.Łączy się wieczność a jak się połączy to nic nie słychać. Z tego co u siebie teraz na szybko sprawdziłem nie jest to problem z siecią wifi w sensie prędkość/stabilność. Edytowano 26 października 2019 przez bobik123 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris577 Napisano 27 października 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 października 2019 (edytowany) Dnia 26.10.2019 o 16:12, bobik123 napisał: Zainstaluj sobie Google Home na telefon. Dodaj Onkyo do urządzeń a następnie na dole pojawi ci sie Prześlij dzwięk.Aplikacja działa sobie w tle a na telefonie można przeskakiwać między Deezer/ Tidal / YT. O dziwno u mnie działa idealnie, za to strumieniowanie bezpośrednio przez chromecast z Tidal / Deezer nie chce ruszyć.Łączy się wieczność a jak się połączy to nic nie słychać. Z tego co u siebie teraz na szybko sprawdziłem nie jest to problem z siecią wifi w sensie prędkość/stabilność. Miałeś rację mam dokładnie to samo. Przez google home tidal i reszta działa idealnie , a przez aplikację tidal chromecast to jakiś dramat. Jeszcze podejmę jedną próbę , mianowicie zamówiłem inny router i będziemy widzieć czy coś się poprawi. Jak nie to zostaję przy tej metodzie co podałeś Edytowano 27 października 2019 przez chris577 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.