Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam mam posiadam projektor z wyjściem audio Jack 3,5 mm i chciałbym podłączyć ten projektor pod kino domowe który posiada wyjście optyczne czy ten kabel pomoże mi na uzyskanie dźwięku na kinie domowym czy jakiś konwertery muszę mieć?

jack.JPG

Napisano (edytowany)

Projektor z chin tanioszka za 100$ a kino domowe sony

Nie wiem nie znam się  ;) dlatego pytanie do ludzi ogarniętych w temacie

Co do tego co będzie oglądane to różnie,z dekodera bajki np , granie na konsoli 

kino domowe.jpg

projektor.jpg

Edytowano przez maarcin80
Napisano

co do źródła, to chodziło mi właśnie o urządzenie (dekoder, konsola etc.), to że bajki, to już Twoja sprawa ;) 

w normalnych warunkach, to dźwiękiem powinieneś wejść bezpośrednio ze źródła do kina. Nie widzę sensu wplatania w ten cały obieg jeszcze projektora (nie do tego on służy). 

W zasadzie rozwiązanie na które wpadłeś, mogło by zadziałać, ale jego jakość będzie pozostawiać wiele do życzenia. 

Natomiast w rozwiązaniu dot. wejścia bezpośrednio ze źródła do kina - będziesz musiał za każdym razem przełączać sprzęt, z którego akurat będziesz korzystał (z racji ograniczenia gniazd do jednej sztuki)

Bo jak rozumiem jesteś pewien, że w tym "kinie" optyk, to jest WEJŚCIE, a nie WYJŚCIE?! Na zdjęciu masz tam coś do niego podłączone - działa? 

Napisano

ok, czyli masz TV, a projektor używasz przy okazji?! Więc ja bym pozostał przy rozwiązaniu podłączania źródła bezpośrednio w kino, na czas "projekcji".

Taka specyfika tego rodzaju plastikowego kina - i tak szacun za to wejście optyczne ;) Mało wygodne, ale lepsze rozwiązanie nie przychodzi mi do głowy. Jak widzę, masz w nim jeszcze analogowe wejście RCA. Może ktoś coś rzuci innego?!

Napisano

Tak własnie myslałem jeszcze analogowym spróbować :) nie musi to być nie wiadomo co ale np fajnie np meczyk zobaczyć sobie na dużym ekranie i odsłuchać na kinie a niżeli na głosnikach z tv ;))co gorsza wbudowanych głośnikach z projektora:)