maarcin80 Napisano 14 listopada 2019 Udostępnij Napisano 14 listopada 2019 Witam mam posiadam projektor z wyjściem audio Jack 3,5 mm i chciałbym podłączyć ten projektor pod kino domowe który posiada wyjście optyczne czy ten kabel pomoże mi na uzyskanie dźwięku na kinie domowym czy jakiś konwertery muszę mieć? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 14 listopada 2019 Udostępnij Napisano 14 listopada 2019 dziwnie kombinujesz... napisz pokrótce, w dwóch słowach, co będzie źródłem tego, co wyświetlić ma projektor, jaki to projektor, jakie kino? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maarcin80 Napisano 14 listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 listopada 2019 (edytowany) Projektor z chin tanioszka za 100$ a kino domowe sony Nie wiem nie znam się dlatego pytanie do ludzi ogarniętych w temacie Co do tego co będzie oglądane to różnie,z dekodera bajki np , granie na konsoli Edytowano 14 listopada 2019 przez maarcin80 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...