art444 Napisano 13 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 grudnia 2019 Witam wszystkich, Proszę o propozycje kolumn do powieszenia lub zabudowy do salonu 6m x 8m. Niestety WAŻ jest bardzo niski i dlatego im mniejsze, tym większa szansa na zastosowanie. Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie sugestie Pozdrawiam Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 grudnia 2019 Zwiększ waż albo daj sobie spokoj. Gdzie kolumny instalacyjne do odsłuchu stereo w takim salonie. No chyba że chcecie muzykę w tle? Rozumiem że mocno w tle wtedy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
art444 Napisano 13 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 grudnia 2019 Wiem, wiem...Dlatego biorę pod uwagę również kolumny naścienne. I jestem świadomy, że muzyka będzie w tle, ale żeby to było fajne tło Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
art444 Napisano 16 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 grudnia 2019 A może coś takiego, focal 300iw? Ale jaki wzmacniacz / wzmacniacz sieciowy?Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 grudnia 2019 Takie kolumny są drogie i zapewnia ci przyjemny dźwięk w tle. Płacisz za design. Jeśli to akceptujesz to ok. Moim zdaniem kieruj swoją uwagę na monitor audio bo są tańsze i nie tną tak góra. Ewentualnie masz cała linię soundframe. Mamy je też pokazowe u siebie. Nikt nie zobaczy że to głośnik na ścianie. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...