Alina Róza Szczerba Napisano 25 grudnia 2019 Napisano 25 grudnia 2019 Witam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc! Od jakiegoś czasu szukam kolumn do Yamahy R-N602- pomieszczenie mam duże bo 34-40m, wysokie bo to stara kamienica. Słuchany ma być głównie rock, metal, synthwave- wszystko ze spotify;) Myślałam o Heco Music Style 900, Ruark Acoustic Templar, CANTON FONUM SC 5, Jamo S606 , STX FX300, jamo 7.7, POLK AUDIO T50 dlatego że celuje w coś używanego a mam ograniczony budżet:) Z tym że zupełnie nie znam się na tym sprzęcie i będę wdzięczna za wszelkie sugestie! Odpisz, cytując
KrólKiczu Napisano 25 grudnia 2019 Napisano 25 grudnia 2019 A jakim dysponujesz budżetem? Odpisz, cytując
1Ender Napisano 25 grudnia 2019 Napisano 25 grudnia 2019 Pisz lub dzwoń do kolegi @Pumpurek Wyśle kolumny do domu na odsłuch. https://allegro.pl/uzytkownik/Pumpurek/kolumny-glosnikowe-stereo-8995?order=dd&bmatch=baseline-cl-dict43-ele-1-3-1127 Szczerze to wolałbym wzmacniacz + osobny streammer i do tego dobierać kolumny. Lub zacząć od kolumn głośnikowych. Wzmacniacz da dźwięk dużo lepszy, lepsza wydajność prądowa i lepiej nagłośnisz tak duże pomieszczenie. Ale skoro już masz to próbuj! W zapytaniu uwzględnij jakiego rodzaju dźwięk chciałabyś uzyskać. Pozdrawiam Odpisz, cytując