kamil 12345 Napisano 26 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 26 grudnia 2019 Witam mam kilka problemów z Sparowaniem tv samsung z amplitunerami yamahy mianowicie : mam podłączone kablem hdmi dekoder Vectra z amplitunerem i kolejno kablem hdmi amplituner z tv wlaczam pilotem od tv równocześnie telewizor i amplituner pojawia się obraz i to jest ok ale nie mam dźwięku i muszę przełączać ręcznie na pilocie od amplitunera na BD DVD i pojawia się dźwięk jest jaki pomysł żeby to zmienić ?? kolejny problem wysyłam prze air play z telefonu na tv obraz z YouTube ale nie mam znowu dźwięku bo cały czas gra dźwięk z dekodera ?? o wszystkie rady z góry dzięki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 27 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2019 daj znać czy pomogło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil 12345 Napisano 27 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 grudnia 2019 (edytowany) Niestety według mnie mam wszystko dobrze podłączone bo wizja i dźwięk działa po kablu hdmi ale nie uruchamia się dźwięk automatycznie tylko muszę ręcznie przełączyć jakies podpowiedzi ?? Edytowano 27 grudnia 2019 przez kamil 12345 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 27 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2019 Jak włącza się automatycznie amplituner z tv to wyświetla się BD/DVD czy inne wejście. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil 12345 Napisano 27 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 grudnia 2019 (edytowany) Inne wejście- TV jest obraz ale nie ma dźwięku jak przełączę na bd DVD to jest dźwięk podobnie ma się sytuacja jak wyłączam tv to przez chwile wyłącza się dźwięk ale zaraz uruchamia się ponownie i leci dźwięk a tv wyłączony Kolejny problem jaki jest jak wchodzę w aplikacje hbo go to wogole nie ma dźwięku z aplikacji tylko cały czas leci dźwięk z dekodera pomocy Edytowano 27 grudnia 2019 przez kamil 12345 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 27 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2019 A kabel HDMI masz podłączony pod BD/DVD czy te TV i zapewne sprzęt masz podłączony pod arc w tv? Nie miałem styczności z Yamahą,ale może jest podobnie jak w Onkyo i w opcjach sprawdzić trzeba pod które wejście jest przypisany dźwięk audio. W Onkyo np.masz ustawienia na którym wejściu ma się włączać raz z tv Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil 12345 Napisano 28 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 grudnia 2019 Tak sprzęt mam podłącz pod arc w tv a u mnie tylko opisane jest hdmi bd DVD i obojętnie czy mam na hdmi 1 czy hdmi 2 to i tak muszę przełączać nie wiem o co tu chodzi najgorsze jest to te dźwięk dalej leci po wyłączeniu tv Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 28 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 28 grudnia 2019 (edytowany) Na te arc musisz też wziąć poprawkę, ponieważ zdarza się że sprzęt jeden z drugim nie współgrają dobrze i przez ten arc są tylko same problemy. Spróbuj podłączyć amplituner z tv bez arc i sprawdź jak działa ampli. Masz tv Samsunga,a one miewają problemy z komunikacją po arc. Moim zdaniem są dwie opcje: 1-kwestia ustawień amplitunera 2-arc sprawia problemy U mnie była podobna sytuacja,mam Onkyo rz830,tv Samsung NU 7452u do tego miałem dekoder nc+ turbobox+ adb iti-5720sx połączony przez ampli i kablem HDMI po arc do tv,wszystko działało w miarę normalnie,tylko co jakiś czas tv gubił ustawienia z arc i po wyłączeniu go z prądu na chwilę wszystko wracało do normy,teraz mam nowszy dekoder 4k i reszta sprzętu ta sama tak samo podłączone jak wcześniej i arc w ogóle nie działa,albo dosłownie działa tylko przez chwilę i zrozum o co w tym chodzi, więc olałem temat i podłączyłem bez arc i używam dwóch pilotów, głowa spokojniesza i nerwów mniej😉 Edytowano 28 grudnia 2019 przez maverick2005 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil 12345 Napisano 4 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 stycznia 2020 Teraz jeszcze wyszły takie numery ze jak włączam jakiś film z aplikacji z tv to wogole nie mam dźwięku z filmu tylko z dekodera leci dźwięk z jakiegoś kanału może być tak ze cos jest nie tak z amplituneram ?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.