w-w-w-w-w5 Napisano 27 listopada 2008 Udostępnij Napisano 27 listopada 2008 Witam wszystkich,lubie mocny bass i dlatego kupiłem sobie skrzynie basową Infinity sprzęt Car audio docelowo, jednak kożystałem z niej podpinając wszystko do wieży philipsa z systemem woox co potęgowało bass i wszystko pięknie grało podpięte do komputera, jednak do czasu ... najpierw spalił się jeden a później drugi kanał w wieży. Potrzebuję pomocy co kupić i jak popodpinać żeby grało ze skrzynią 300 W RMS. Myślałem o samej końcówce mocy, ale mam wątpliwości że mimo jej mocy będzie potrzebny amplituner żeby otrzymać mocny bass ze skrzyni. Nie znam się na sprzęcie audio kompletnie i nie mam pomysłu na zestaw żeby moja skrzynia grała tak jak powinna czyli z mocnym czystym basem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bozi Napisano 1 grudnia 2008 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2008 Bez zajomości parametrów skrzyni nic się nie da polecić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w-w-w-w-w5 Napisano 5 grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 grudnia 2008 (edytowany) To taka skrzynia http://allegro.pl/item494400607_infinity_1...f_vat_w_wa.html Edytowano 5 grudnia 2008 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma potrzeby go cytować... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w-w-w-w-w5 Napisano 13 grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 grudnia 2008 Widzę że bardzo aktywne jest to forum .... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_pro Napisano 15 grudnia 2008 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2008 Cytat Widzę że bardzo aktywne jest to forum .... właśnie wiem ,sam chciałem to kupić ale niewiem do czego to podpiąć (muze słucham z kompa) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...