Majk09 Napisano 9 marca 2020 Udostępnij Napisano 9 marca 2020 (edytowany) Witam, problemem jest brak dzwięku tylko w netflixie, wszystko inne działa, co może być problemem? Od czego zacząć? Z góry dziękuję Aa i w sumie ważne jest to że wszystki działało bdb, ostatnio po wł na netflixie nie ma głosu oczywiście tylko przez ampli, w tv jest. Edytowano 9 marca 2020 przez Majk09 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 marca 2020 Udostępnij Napisano 10 marca 2020 Jest od tego osobny ,specjalny temat tam napisz. Czy w Netflixie masz opcje wyboru wyjscia audio? Prawdopodobnie dla TV i netflixa nie zapisuje ustawień i trzeba je zmieniać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majk09 Napisano 10 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 marca 2020 (edytowany) Te ustawienia które są były ok, wszystko działało, prócz netflixa wszystko działa normalnie, jest na netfl. udtawienie dzwięku 5.1 lub stereo, nie wiem dlaczego przestało działać odłączyłem hdmi arc zaczęło grać przez optyczne hmm kabel walnięty? 🤔 Po podłączeniu hdmi w wejście arc nie ma dzwięku Edytowano 10 marca 2020 przez Majk09 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.