Tenfilip Napisano 26 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2021 4 godziny temu, majes25@o2.pl napisał: - BT chodzi o jaką kolwiek łączność bezprzewodową, ale nie aktywny w menu 1. nie dostaje 2. spr. dziś jeśli chodzi o ustawienia w amplitunerze nie ma opcji nie aktywne - jak pisałem tak jak by programowo była wyłączona okmunikacja. 3. spr. dziś 4. spr. dziś, ale co mi to da nawet jeśli przekazuje dane a nie uzyskuje dostępu?? 5. tak ruter widzi Wiem, że powinienem, ale będę pozbawiony amplitunera na 2 tyg. a był mi potrzebny na teraz . Problem wygląda na programowy, ale nie sprawdzę tego jeśli nie dostanę się do menu servisowego, niby twardy reset robiłem według wskazań servisu i nie pomógł powiedzieli, że to kwestia kości pamięci,wiec pewnie będę zmuszony wysłać go AD 2 to jakaś grubsza buła faktycznie. AD 4 to zależy, co zobaczysz. Moze sie okazac, ze on sobie nadaje jakis IP z jakiejs klasy, i wtedy ustawiasz sobie na PC adres z tej samej klasy/maski i sobie gadasz z amplitunerem przez telnet/WWW, gdzie byc moze sobie juz wiecej podzialasz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majes25@o2.pl Napisano 17 lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 lutego 2021 Dnia 26.01.2021 o 13:32, Tenfilip napisał: AD 2 to jakaś grubsza buła faktycznie. AD 4 to zależy, co zobaczysz. Moze sie okazac, ze on sobie nadaje jakis IP z jakiejs klasy, i wtedy ustawiasz sobie na PC adres z tej samej klasy/maski i sobie gadasz z amplitunerem przez telnet/WWW, gdzie byc moze sobie juz wiecej podzialasz. Witam Zdecydowałem, że oddam go do serwisu ponieważ nic nie pomagało, wczoraj po 2 tyg. odzyskałem amplituner wszystko chyba już jest w porządku. Co zrobili, krótka informacja reinstalacja oprogramowania - tyle czasu :(, nie można by zrobić takiej opcji aby każdy mógł sobie to wykonać. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 18 lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 lutego 2021 Dnia 17.02.2021 o 07:45, majes25@o2.pl napisał: Witam Zdecydowałem, że oddam go do serwisu ponieważ nic nie pomagało, wczoraj po 2 tyg. odzyskałem amplituner wszystko chyba już jest w porządku. Co zrobili, krótka informacja reinstalacja oprogramowania - tyle czasu :(, nie można by zrobić takiej opcji aby każdy mógł sobie to wykonać. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Daj spokój... ja mam kolumy aktywne KEF, tez jest z nimi problem, ale nie moge dostac dzialajacego software'u od KEFa i przez to nie moge ich naprawic. I mam sprzet z RFP 2000 zl ktory mnie glownie wkurza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 Wysłałeś go na serwis? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 2 godziny temu, S4Home napisał: Wysłałeś go na serwis? Z tego co się dowiedziałem, musiałbym go wysyłać gdzieś za granicę. To powystawowe Kef Egg, co więcej, to nie jest "wada" tylko debilna decyzja Kefa, żeby głośnik wyłączał się, jak 10 minut nie ma dźwięku. Można to naprawić przez firmware update, i nawet udało mi się dostać ich oprogramowanie do tego, ale ono próbuje sie polaczyc z adresem url ktory juz nie działa i jest kicha. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majes25@o2.pl Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 5 godzin temu, S4Home napisał: Wysłałeś go na serwis? tak nie było wyjścia, ale już mam go teraz tylko czaka mnie kalibracja. Dnia 18.02.2021 o 10:34, Tenfilip napisał: Daj spokój... ja mam kolumy aktywne KEF, tez jest z nimi problem, ale nie moge dostac dzialajacego software'u od KEFa i przez to nie moge ich naprawic. I mam sprzet z RFP 2000 zl ktory mnie glownie wkurza. ręce opadają co oni robią z tym wszystkim, rozumie serwis to dla nich kasa, ale nie przesadzajmy nie które rzeczy można by sobie wykonać samemu, to tylko soft. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 53 minuty temu, majes25@o2.pl napisał: tak nie było wyjścia, ale już mam go teraz tylko czaka mnie kalibracja. ręce opadają co oni robią z tym wszystkim, rozumie serwis to dla nich kasa, ale nie przesadzajmy nie które rzeczy można by sobie wykonać samemu, to tylko soft. Mi by moze i zrobili za darmo, ale musze wyslac je za granice, pozniej musza wrocic. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.