Radi04 Napisano 5 czerwca 2020 Napisano 5 czerwca 2020 Cześć, Mam słuchawki ze standardowym wtykiem mini jack. Chciałbym je połaczyć z DACiem Cambridege Audio DacMagic 100. DAC ma standardowe wyście audio 2x RCA Jestem laikiem, ale wydaje mi się, że przejściówka 2xRCA (wtyki) / gniazdo 3.5 mm mini jack powinna załatwić sprawę. Problem jaki napotkałem jest taki, że nie mogę poszukać porządnego kabla, same chinole za 5 zł Przykład: https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-gn-jack-3-5-f-2-x-chinch-rca-m-8759073403 Szukałem np. Prolink lub inne firmy, ale nie mogę znaleźć u nich takiego kabla w ofercie, lub po prostu wymiotło je ze sklepów. A może jest jakaś inna opcja, żeby podłaczyć słuchawki? Będę wdzięczny za pomoc. Radek. Odpisz, cytując
Radi04 Napisano 5 czerwca 2020 Autor Napisano 5 czerwca 2020 OK dzięki, tak myślałem, że nie da się jednak bezpośrednio. Pozdrawiam. Odpisz, cytując
Q21 Napisano 6 czerwca 2020 Napisano 6 czerwca 2020 Potrzebujesz oddzielny wzmacniacz, który podłączysz pod wyjścia RCA. Dźwięk z takiej przejściówki będzie ale będzie zniekształcony oraz nie będziesz miał żadnej regulacji głośności ( tylko systemowa). Odpisz, cytując
Recommended Posts