Maciej Lipski Napisano 8 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2020 Witajcie, Mam problem ze słuchawkami Sennheiser HD 4.50 BTNC. Co jakiś czas w lewym głośniku zaczyna być słuchać głośny szum. Jego głośność nie zależy od ustawionej głośności odtwarzania, występuje zarówno na połączeniu kablowym jak i BT. Szum jest obecny niezależnie czy odtwarzana jest jest jaka muzyka czy nie. Poziom głośności szumu jest stały przez jakiś czas (kilka minut) i stopniowo z czasem narasta zagłuszając muzykę. Jak dojdzie do wartości progowej słychać "pyk", znika i słuchawki grają poprawnie. Wyłączenie i włączenie słuchawek nie rozwiązuje problemu ale jak się je zostawi wyłączone to problem potrafi zniknąć co może być problematyczne w wypadku odsyłania na gwarancje. Szum występuje tylko przy NC i znika w momencie gdy wyłączy się NC w słuchawkach i pojawia ponownie gdy włączę NC. Problem raczej nie związany z obecnością innych urządzeń bo występuje również gdy słucham muzyki w ogrodzie. Ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem w tych słuchawkach? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karoln91 Napisano 16 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2020 Cześć, Posiadam owe słuchawki i twoje nadają się do reklamacji. W moim egzemplarzu nie dzieje się zupełnie nic. Pozdrawiam serdecznie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loraxon Napisano 21 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 21 czerwca 2020 Witam.Mam nieco inny problem ale może kłos łaskawie udzieli informacji.Sprawa dotyczy głośności słuchawek. Po BT jest głośno natomiast po kabelku zdecydowanie ciszej nawet 40-50% podczas odsłuchu z telefonu. Czy ten typ tak już ma czy trafiłem białego kruka"?Dziękuję za ewentualną odpowiedź. Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karoln91 Napisano 29 lipca 2020 Udostępnij Napisano 29 lipca 2020 Cześć, Trafiłeś na "białego kruka". Moje na kablu z S9+ graja min. ciszej. Sprawdź z innym źródłem dźwięku. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Lipski Napisano 30 lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 lipca 2020 U mnie skończyło się odesłaniem słuchawek na gwarancji do autoryzowanego serwisu i wymianą elektroniki. Problem zniknął. Spadek głośności na kablu w porównaniu do BT jest. Jego wielkość zależy od mocy źródła / telefonu i u mnie nie stanowi problemu (Sony Xperia XZ2). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 30 lipca 2020 Udostępnij Napisano 30 lipca 2020 Sądzę że taka różnica w głośności zależy od sekcji wzmacniacza w telefonie. Ten sam model słuchawek powinien grać podobnie głośno z różnymi telefonami po bluetooth. Jednak nie do koca słyszałem że pewne słuchawki miały własnie problem z tym że z pewnymi telefonami grały cicho, ale po bluetooth. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.