Darek Piętka Napisano 19 lipca 2020 Udostępnij Napisano 19 lipca 2020 Witam po raz pierwszy, zgłaszam się z problemem z którym serwis sklep oraz ja z kolegami informatykami - nie dajemy rady. Zestaw amplituner Yamaha 685 + 2 x B&W 606 + tylne Yamaha musiccast 20 bezprzewodowe.. Choroba jest taka: w tylnych głośnikach przy odtwarzaniu surround dźwięk notuje przerwy , przycięcia liczone w ułamkach sekund (często odbierane przez ucho jako trzask), ale czasem nawet parosekundowe zaniki. Objawy nasilają się gdy człowiek porusza się na linii pomiędzy głośnikiem a amplitunerem, im bliżej głośnika tym gorzej. Pomiedzy głośnikami a ampli odległość 4-4,5 m bez żadnych przeszkód fizycznych. Pomiędzy routerem a głośnikami żadnych przeszkód, odległość 1,5 i 2,5 m PROBLEM NIE WYSTĘPUJE W SURROUND TYLKO WTEDY, gdy wszystko jest połączone kablami. Zarówno połączenie ampli z routerem jak i obu tylnych głośników po kablu ethernetowym, po odpowiedniej konfiguracji w musiccast pojawia się komunikat że zanotowano połączenie kablowe, w związku z czym zestawiana jest transmisja speed boost. Wtedy tył gra ok. Ale wystarczy choć jeden z trzech kabli , obojętnie który, zastąpić połączeniem WIFI - od razu choroba wraca. PROBLEM NIE WYSTĘPUJE gdy te tylne głośniki odłączymy od surround i zrobimy z nich zwykłą parę stereo, albo gdy każdy z nich odtwarza mono pojedynczo. Oczywiście w takich układach nie odtwarzają one dźwięku z amplitunera tylko ze źródeł sieciowych via router. Podjęte próby leczenia: - przetestowano na 3 różnych routerach\: 2 różne Mikrotiki + TPlink Archer najnowszej generacji - przenoszono głośniki w inne miejsca o metr - dwa od pierwotnej lokalizacji - zmieniano ustawienia musiccast / ampli w zakresie poprawy transmisji - zmieniano kanały WIFI i zakresy 2,4 - 5. Na 5 nie mamy żadnego "towarzystwa", na 2,4 wybrano kanał, na którym nikt w okolicy nie nadawał - sąsiedzi za ścianami nie mają żadnych urządzeń, które mogłyby generować zakłócenia - zamieniano głośniki miejscami prawy->lewy - wymieniono w sklepie jeden z głośników - w serwisie wymieniono moduł WIFI w amplitunerze Wszystko bezskutecznie. MAM JESZCZE DWA POMYSŁY: - WYPOŻYCZYĆ ZE SKLEPU (CHWILOWO MAJĄ BRAK) TAKI SAM AMPLITUNER I PRZETESTOWAĆ W DOMU - MOŻE W MOIM JEST WADA , ALE INNA NIŻ NIESPRAWNY MODUŁ WIFI - POSZUKAĆ NA SIECI SPRAWNIEJSZYCH ANTEN DO AMPLITUNERA Jak to nic nie da to...ręce opadają. Czy któś może pomóc? Pozdrawiam Darek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 lipca 2020 Udostępnij Napisano 20 lipca 2020 Czemu drugi taki sam post? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Piętka Napisano 20 lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 lipca 2020 13 minut temu, S4Home napisał: Czemu drugi taki sam post? Witam, drugi - dlatego że pierwszy przez nieuwagę i brak doświadczenia znalazł się w niewłaściwym dziale "stereo". A powinien -w "kino domowe". Niestety nie umiałem tego pierwszego usunąć.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.