Redakcja AUDIO Napisano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 7 sierpnia 2020 Cześć, nie dotyczy to oczywiście wszystkich, ale komunikat będzie ogólny - bardzo prosimy, żebyście przy okazji wysyłania zgłoszeń, pisali do nich komentarze. Nie zawsze jednoznacznie wiadomo, jakich problemów dotyczą Dzięki, Ola & RoRo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 21 września 2021 Udostępnij Napisano 21 września 2021 Ponawiam prośbę: zgłoszenia spamu oraz sytuacji konfliktowych i niewłaściwego zachowania powinny zawierać krótki opis sytuacji - czyli coś więcej niż sam link do "podejrzanego" postu! Najlepiej będzie gdy wraz z krótkim opisem sytuacji Użytkownik Forum wklei cytat z wypowiedzi który jest "wątpliwej jakości" Problemem jest to, że nie zawsze wszystko widać na pierwszy rzut oka - zazwyczaj tylko ewidentny spam lub chamskie odzywki są klarowne i łatwe do szybkiej interwencji. Poza tym zdarzają się sytuacje, gdy obie strony konfliktu zgłaszają nawzajem "przeciwnika" w dyskusji, albo post został już wyedytowany przez Użytkownika lub usunięty przez Administratora lub Moderatorów. Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts