cierzyn Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Dzień dobry. Jest to mój pierwszy post i jestem laikiem dlatego proszę o wyrozumiałość. Niedawno przeprowadziłem się do nowego domu i chciałbym zamontować system audio w salonie, który sam w sobie ma ok. 18m2 i jest połączony z jadalnią i kuchnią. Mam wypuszczone kable do głośników po 2 z przodu i z tyłu na wysokości 155cm, ok. 200cm od siebie. Na tylnej ścianie stoi sofa. Zależy mi głównie na dobrym odbiorze muzyki a ze względu na kable z tyłu rozważam więcej głośników niż tylko stereo. Doradźcie proszę co najlepiej kupić za kwotę +/- 4000zł Myślałem np. żeby kupić na tył dwa białe głośniki do montażu na ścianę z polk audio (cena 500-1000zł) tylko nie wiem co dać z przodu no i jaki odtwarzacz. Czy lepiej kupić cały zestaw czy osobno głośniki? Zależy mi, żeby tylne były biale.. Dzięki! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Nie bardzo rozumiem idei. To ma być kino czy nagłośnienie a'la sklep? Bo jeśli kino, to brakuje Ci z przodu kabla na kolumnę centralną. Jeśli stereo - to nie wiem po co Ci te kable za kanapą. No i żeby napędzić kolumny nie wystarczy sam odtwarzacz. Potrzebujesz - w przypadku stereo - wzmacniacza bądź amplitunera stereo, a w przypadku kina domowego - amplitunera AV. Warto było zapoznać się z tematem przed położeniem instalacji. Te przednie kable na wysokości 155 cm to też w sumie ni to na monitory a już na pewno nie na kolumny podłogowe. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...