Audiotechnik Napisano 25 listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 Witam, Może ktoś podpowie jak połączyć za pomocą Bluetootha słuchawki bezprzewodowe ATH-ANC900BT, z laptopem z Windowsem 10? Producent nie dołącza w zestawie żadnych sterowników, na ich stronie też niczego takiego nie widzę, a urządzenie jest po prostu niewidoczne dla Windowsa 10 i niemożliwe jest ich sparowanie (próbowałem na kilku różnych komputerach), podczas gdy w iPhonie takiego problemu nie ma. No chyba nie chcecie mi powiedzieć że zostaje jedynie kabel? :) Może ktoś borykał się z takim problemem i mógłby mi doradzić? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam, Mateusz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 25 listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 Witaj, Najprostsza metoda to lokalizacja bluetooth w Twoim komputerze (chociażby za pomocą lupki) i włączenie w tym czasie słuchawek Audio Techniki. Muszą być widoczne na kompie, a później to już tylko parowanie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Audiotechnik Napisano 26 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Hej, Hmm, chyba wyraziłem się trochę nieprecyzyjnie... Słuchawki w teorii są sparowane z komputerem, natomiast nie jest możliwe wybranie ich jako urządzenia wyjścia - po prostu nie ma ich na liście... Pod spodem zamieszczam screeny - na pierwszym widać że urządzenie jest widoczne w systemie jako "sparowane", na drugim screenie - dostępne urządzenia wyjścia - nie ma wśród nich słuchawek AudioTechniki... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bstr Napisano 12 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 grudnia 2021 Dnia 26.11.2020 o 16:36, Audiotechnik napisał: Hej, Hmm, chyba wyraziłem się trochę nieprecyzyjnie... Słuchawki w teorii są sparowane z komputerem, natomiast nie jest możliwe wybranie ich jako urządzenia wyjścia - po prostu nie ma ich na liście... Pod spodem zamieszczam screeny - na pierwszym widać że urządzenie jest widoczne w systemie jako "sparowane", na drugim screenie - dostępne urządzenia wyjścia - nie ma wśród nich słuchawek AudioTechniki... Witam, udało się jakoś rozwiązać problem? Mam taką samą sytuację.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bstr Napisano 12 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 grudnia 2021 Dnia 26.11.2020 o 16:36, Audiotechnik napisał: Hej, Hmm, chyba wyraziłem się trochę nieprecyzyjnie... Słuchawki w teorii są sparowane z komputerem, natomiast nie jest możliwe wybranie ich jako urządzenia wyjścia - po prostu nie ma ich na liście... Pod spodem zamieszczam screeny - na pierwszym widać że urządzenie jest widoczne w systemie jako "sparowane", na drugim screenie - dostępne urządzenia wyjścia - nie ma wśród nich słuchawek AudioTechniki... Witam, udało się jakoś rozwiązać problem? Mam taką samą sytuację po zakupie tych słuchawek.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 13 grudnia 2021 Nie wiem czy teraz ja do końca zrozumiałem problem. Słuchawki pojawią się do sparowania a potem znikają? Czy łączą się ale nie ma z nich dźwięku? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 13 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 13 grudnia 2021 Dnia 26.11.2020 o 16:36, Audiotechnik napisał: Hej, Hmm, chyba wyraziłem się trochę nieprecyzyjnie... Słuchawki w teorii są sparowane z komputerem, natomiast nie jest możliwe wybranie ich jako urządzenia wyjścia - po prostu nie ma ich na liście... Pod spodem zamieszczam screeny - na pierwszym widać że urządzenie jest widoczne w systemie jako "sparowane", na drugim screenie - dostępne urządzenia wyjścia - nie ma wśród nich słuchawek AudioTechniki... Udało się uzyskać dzięki z jakimkolwiek urządzeniem dźwiękowym? Słuchawki bt, głośnik bluetooth itp. Jeśli nie, to warto odinstalować oprogramowanie obsługujące bluetooth od producenta układu. Po tym układ powinno przejąć oprogramowanie Microsoftu zawarte w systemie operacyjnym. Na nim sprzęt powinien zacząć działać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz1987 Napisano 14 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2021 18 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie wiem czy teraz ja do końca zrozumiałem problem. Słuchawki pojawią się do sparowania a potem znikają? Czy łączą się ale nie ma z nich dźwięku? Łączą się (tak jak widać na screenie - Windows je "widzi"), ale nie ma z nich dźwięku, bo... nie może być. Dlaczego? Ano dlatego, że słuchawki nie są dostępne w ustawieniach dźwięku (nie możesz ich wybrać jako urządzenia wyjścia), a Windows widzi je jedynie jako urządzenie Bluetooth... Ciekawe, co? 10 godzin temu, MobyDick napisał: Udało się uzyskać dzięki z jakimkolwiek urządzeniem dźwiękowym? Słuchawki bt, głośnik bluetooth itp. Jeśli nie, to warto odinstalować oprogramowanie obsługujące bluetooth od producenta układu. Po tym układ powinno przejąć oprogramowanie Microsoftu zawarte w systemie operacyjnym. Na nim sprzęt powinien zacząć działać. Same słuchawki działają z kilkoma telefonami które zdążyłem przetestować (łączą się przez Bluetooth i poprawnie działają). Problem jest tylko z laptopem. Być może to problem samego modułu Bluetooth w lapku? Ale racja, zacznę od przeinstalowania softu. Dzięki! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 14 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2021 Zdarza się że samo oprogramowanie do obsługi tego układu (to od jego producenta) nie jest do końca kompatybilne z Windows. Za to sterowniki zawarte w samym systemie mogą umożliwić prawidłową komunikację audio. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 14 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2021 13 godzin temu, Mateusz1987 napisał: Dnia 13.12.2021 o 14:26, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie wiem czy teraz ja do końca zrozumiałem problem. Słuchawki pojawią się do sparowania a potem znikają? Czy łączą się ale nie ma z nich dźwięku? Łączą się (tak jak widać na screenie - Windows je "widzi"), ale nie ma z nich dźwięku, bo... nie może być. Dlaczego? Ano dlatego, że słuchawki nie są dostępne w ustawieniach dźwięku (nie możesz ich wybrać jako urządzenia wyjścia), a Windows widzi je jedynie jako urządzenie Bluetooth... Ciekawe, co? Może to być kwestia oprogramowania. Ale w tej sytuacji pozwolę sobie rzucić hasło do Audio Techniki. Może coś odpowiedzą sensownego w tym temacie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 15 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2021 Standard bluetooth nie wymaga żadnego specyficznego oprogramowania do podłączania urządzeń audio. Jednak oprogramowanie interfejsów bt pod Windows czasem sprawia problemy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KKrzysiek Napisano 3 stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2022 Podłączam się do tematu. Ten sam model słuchawek i dokładnie ten sam problem. Połączenie z telefonami działa bez problemów, ale z laptopami z Win10 nie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KKrzysiek Napisano 3 stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2022 (edytowany) 32 minuty temu, KKrzysiek napisał: Podłączam się do tematu. Ten sam model słuchawek i dokładnie ten sam problem. Połączenie z telefonami działa bez problemów, ale z laptopami z Win10 nie. Update: Trochę głupio odpowiadać na własnego posta, ale co tam... Zrobiłem taki zabieg: najpierw rozłączyłem słuchawki z wszystkimi innymi urządzeniami, tak żeby w momencie parowania z laptopem nie były w aktywnym połączeniu z innym sprzętem. Dopiero wtedy zrobiłem parowanie z laptopem. Efekt: działa ;-). Polecam sprawdzenie tej metody. U mnie wygląda to teraz tak jak w załączeniu, czego i innym życzę. Update 2: Żeby nie było za różowo, to dodam, że niestety słuchawki nie łączą się jednocześnie z dwoma urządzeniami, a to już jest dla mnie duże rozczarowanie. Może jednak producent coś odpowie... Pzdr Edytowano 3 stycznia 2022 przez KKrzysiek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.