RV1 Napisano 30 listopada 2020 Napisano 30 listopada 2020 (edytowany) Proszę o pomoc, mianowicie słyszałem o pewnych modyfikacjach do modelu ATH AD500x. Ponoć pady są za płytkie i można coś z tym zrobić, znacząco wpływając na akustykę oraz na wygodę użytkowania (nie będą się ześlizgiwały). Co mam dokupić, a następnie zrobić, aby to poprawić? Edytowano 30 listopada 2020 przez RV1 Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 1 grudnia 2020 Napisano 1 grudnia 2020 Na ali znajdziesz całe masy różnych padów do słuchawek, w różnych rozmiarach i różnego rodzaju. Być może takie które są pokryte welurem na powierzchni styku z głowa będą mniej śliskie. Ja nie mam z tym doświadczenia, bo raczej naczekam na zbyt małe słuchawki na mnie. Odpisz, cytując
RV1 Napisano 1 grudnia 2020 Autor Napisano 1 grudnia 2020 1 godzinę temu, MobyDick napisał: Na ali znajdziesz całe masy różnych padów do słuchawek, w różnych rozmiarach i różnego rodzaju. Być może takie które są pokryte welurem na powierzchni styku z głowa będą mniej śliskie. Ja nie mam z tym doświadczenia, bo raczej naczekam na zbyt małe słuchawki na mnie. To znaczy pady są ok, ale czytałem, że można dać gąbkę pod nie co poprawi akustykę i przez to nie będą się ześlizgiwały (bo będą dalej od ucha). Nie wiem tylko jaka to gąbka. One same w sobie nie są takie śliskie, po prostu są to słuchawki dość spore, ale muszla+pad jest płytki. Wiesz może o jaki rodzaj gąbki może chodzić? I gdzie taką kupię? Ewentualnie zmiana padów na ali, ale te są mega spoko jakościowo, tylko płycizna Odpisz, cytując