Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Hej!

W zeszłym tygodniu dostałam w prezencie gramofon Lenco L-84 - nie mam żadnego doświadczenia z gramofonami, nie znam nikogo kto by się znał na temacie, dlatego chciałabym poprosić o pomoc w roztrzygnięciu czy potrzebuję dokupić jakiś dodatkowy sprzęt żeby móc zacząć korzystać z gramofonu.

Ten model posiada wbudowany przedwzmacniacz, w zestawie jest zasilacz 12V, czy wystarczy że podłączę kable RCA do głośników i powinno grać?

Będę wdzięczna za każdą podpowiedź, ponieważ jestem zupełnie zielona a robiąc pobieżny research w internecie odczuwam zagubienie...

Edytowano przez Ola
Napisano

Cześć! Potrzebujesz wzmacniacza, kolumn i kabli łączących gramofon ze wzmacniaczem - RCA/IC/chinch oraz kabli głośnikowych pomiędzy wzmacniaczem i kolumnami.

Twój gramofon ma jedynie przedwzmaciacz gramofonowy, lecz nie wzmacniacz mocy.

Pozdrawiam,

Piotr

Napisano

Piotr, dziękuję serdecznie za odpowiedź :)

O ile wzmacniacz i kolumny to większy wydatek, chciałabym zapytać czy kable mogą być z niższego pułapu cenowego?

Napisano (edytowany)

Przedwzmacniacz w gramofonie nie determinuje wyboru wzmacniacza. Możesz kupić taki który ma swoje pregramofonowe lub taki, który go nie ma. W obu wariantach, swój gramofon wpinasz do wejścia standardowego.

Wzmacniacz dobierz pod kątem kolumn jakie masz lub zamierzasz kupić. Kolumny zaś pod kątem pomieszczenia w którym mają grać.

Edytowano przez Pboczek
Napisano
16 godzin temu, Pboczek napisał:

Przedwzmacniacz w gramofonie nie determinuje wyboru wzmacniacza. Możesz kupić taki który ma swoje pregramofonowe lub taki, który go nie ma. W obu wariantach, swój gramofon wpinasz do wejścia standardowego.

Wzmacniacz dobierz pod kątem kolumn jakie masz lub zamierzasz kupić. Kolumny zaś pod kątem pomieszczenia w którym mają grać.

Bardzo dziękuję!

6 godzin temu, 1Ender napisał:

Jaki masz budżet?

Myślę, że do 1500 zł dam radę.

Napisano (edytowany)

Jaki model kolumn masz?