Artur Dębicki Napisano 17 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2021 Witam posiadam Kino domowe Denon AVR X520BT + głośnik 5.0 Eltrax sprzęt ma pare miesięcy wiec chce go rozbudować o subwoofer do Stereo Myślę czy nie wziąść używanego Tannoy TS10 Co myślicie lub co innego polecicie Jestem nowy i nie znam się ale z biegiem czasu mam nadzieję że będę wiedział dużo więcej głównie 65 % Stereo 35 % kino Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 18 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 18 czerwca 2021 (edytowany) Duże masz pomieszczenie? Jaki budżet? Edytowano 18 czerwca 2021 przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Dębicki Napisano 18 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 czerwca 2021 Przed chwilą, Butler napisał: Duże masz pomieszczenie? Jaki budżet? Aktualnie mam 23 m ale za pół roku salon z kuchnią ma 58 m2 mały budżet nie chce inwestować nie wiadomo ile do 700 zl a tego suba Tannoy ts10 mam za 500 jak nowy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 18 czerwca 2021 Po drodze jest kilka przeszkód. Przepraszam że Cie zmartwię ale napisze prawdę. 1. Szukasz suba do stereo do sprzetu ktory stereo nie wiele gra. zarówno ten amplituner jak i kolumny odtwarzają stereo ale to u nich funkcja jakich wiele. 2. TS2.10 to bardzo dobry sub do stereo. Ale nie ma żadnej realnej szansy aby nagłośnił 58m Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...