Skocz do zawartości

Audio do salonu - ~3.5k pln


gregdoros

Recommended Posts

Czesc,

Poszukuje systemu audio 2.0 /2.1 pod telewizor do salonu ok. 20 m2

Glownie zalezy mi na tym zeby posluchac mozliwie dobrze brzmiacej muzyki. To priorytet. Na drugi plan schodzi kwestia niesamowitych efektow filmowych. I tak beda lepsze niz z telewizorowych glosnikow. 

Gatunkowo, muzycznie: rock, rap.

Nie wiem czy lepsze beda glosniki aktywne czy jednak z dodatkowym pudlem. Jestem totalnym laikiem. Z predyspozycji co do sprzetu to:

- lacznosc po sieci (wifi/bt/airplay)

- polaczenie z tv (arc)

- Minimalistyczny wyglad kolumn 

- sklaniam sie ku kolumnom podlogowym bo pod tv chcialbym miec maly stoliczek rtv a nie chce glosnikow wieszac na scianie. Na ew. Amplituner miejsce sie znajdzie.

Koszt zestawu: idealnie to 3k - 3.5k. Max 4k - napinajac budzet do ostatecznosci.

Nie interesuje mnie uzywany sprzet. Potrzebuje go zakupic w sklepie, polozyc i uzywac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Dzieki wielkie za odpowiedzi.

Musze skorygowac wymagania bo jednak lacznasc z tv bedzie po optyku. Arc ostatecznie nie bedzie wymagane bo wykorzysta go podstawka do tv.

Czy w takim przypadku wybor kapkę się rozszerza? Czy to kwestia innych wymagań / budzetu który mnie ogranicza?

Magnaty 1002 wygladaja świetnie. Czy w przypadku amplitunera można coś jeszcze pokombinować czy wylacznie ta yamaha ma sens?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, gregdoros napisał:

Czy w przypadku amplitunera można coś jeszcze pokombinować czy wylacznie ta yamaha ma sens?

Możesz rozważyć jeszcze: Onkyo R-N855 lub Marantz PM6007 ale ten ostatni to wzmacniacz zintegrowany i potrzebowałbyś jeszcze osobno jakiś streamer.

Biorąc pod uwagę możliwości sieciowe Yamahy myślę, że to optymalny wybór w tej cenie.

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation