Skocz do zawartości

Elac b6.2 - pomoc w doborze wzmacniacza/amplitunera

Recommended Posts

Napisano

Witajcie moi drodzy

Przeszukałem i przeczytałem w internecie wszystko co mogłem odnośnie tych kolumn jednak nie potrafię zdecydować jaki amplituner albo wzmacniacz będzie dla mnie najlepszy zwyczajnie jestem zielony w tym temacie więc postanowiłem zapytać profesjonalistów, za dużo tego. Można tutaj pokusić się o stwierdzenie "czacha mi paruje" 🙃🙃

Cenię sobie szczegółowość i czystość dźwięku, słucham wszystkiego od muzyki elektronicznej do rapu jednak z największą ilością jazzu i jemu podobnych. 

Z tego co zdążyłem się dowiedzieć połączenie przez kabel optyczny jest najlepszym wyborem czy jest to błędne myślenie? 

Wyczytałem również że kolumny te wymagają mocnego wzmacniacza/amplitunera aby wyciągnąć z nich wszystko co oferują.

Do zestawu po zasilaniu dojdzie obowiązkowo odtwarzacz cd i dac. 

Szukam czegoś używanego najlepiej do 1000zł

Oto modele które mi wpadły w oko kierując się ceną i ich mocą :

Onkyo TX-DS 777

Onkyo A-5VL 

Onkyo TX-8050

Denon AVR-X1000

Denon PMA-1050R

Marantz SR 5023

Marantz  NR 1504

Marantz PM7000

Yamaha RN500

Advance Acoustic MAP303 II

Przeglądałem również modele Campbell Audio i NAD

Będę wdzięczny za każdą pomoc, dziękuje 😊

Napisano

Część produktów które wybrałeś to amplitunery kina domowego. Te odrzucamy od razu w pierwszej kolejności.

Jeśli może być wzmacniacz używany to poluj na Denona 1060, Yamaha AX 900 albo nieco nowszy NAD 356.

Napisano
3 godziny temu, S4Home napisał:

Część produktów które wybrałeś to amplitunery kina domowego. Te odrzucamy od razu w pierwszej kolejności.

Jeśli może być wzmacniacz używany to poluj na Denona 1060, Yamaha AX 900 albo nieco nowszy NAD 356.

Dziękuje

Sprawdziłem modele wymienione przez ciebie i żaden nie posiada wyjścia optycznego, możesz sie wypowiedzieć w tym temacie? 

Dobre opinie również czytałem na temat A-5VL, ktoś łączył z nim b6.2?  

Napisano