Malyszy Napisano 30 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2021 Witajcie moi drodzy Przeszukałem i przeczytałem w internecie wszystko co mogłem odnośnie tych kolumn jednak nie potrafię zdecydować jaki amplituner albo wzmacniacz będzie dla mnie najlepszy zwyczajnie jestem zielony w tym temacie więc postanowiłem zapytać profesjonalistów, za dużo tego. Można tutaj pokusić się o stwierdzenie "czacha mi paruje" 🙃🙃 Cenię sobie szczegółowość i czystość dźwięku, słucham wszystkiego od muzyki elektronicznej do rapu jednak z największą ilością jazzu i jemu podobnych. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć połączenie przez kabel optyczny jest najlepszym wyborem czy jest to błędne myślenie? Wyczytałem również że kolumny te wymagają mocnego wzmacniacza/amplitunera aby wyciągnąć z nich wszystko co oferują. Do zestawu po zasilaniu dojdzie obowiązkowo odtwarzacz cd i dac. Szukam czegoś używanego najlepiej do 1000zł Oto modele które mi wpadły w oko kierując się ceną i ich mocą : Onkyo TX-DS 777 Onkyo A-5VL Onkyo TX-8050 Denon AVR-X1000 Denon PMA-1050R Marantz SR 5023 Marantz NR 1504 Marantz PM7000 Yamaha RN500 Advance Acoustic MAP303 II Przeglądałem również modele Campbell Audio i NAD Będę wdzięczny za każdą pomoc, dziękuje 😊 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malyszy Napisano 31 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2021 Powyżej zrobiłem literówkę, miałem oczywiście na myśli Cambridge audio 😊 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 31 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2021 Część produktów które wybrałeś to amplitunery kina domowego. Te odrzucamy od razu w pierwszej kolejności. Jeśli może być wzmacniacz używany to poluj na Denona 1060, Yamaha AX 900 albo nieco nowszy NAD 356. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...