mariusz333 Napisano 15 listopada 2021 Udostępnij Napisano 15 listopada 2021 Jaki ja jestem zielony. Błądzę we mgle i do tego mam jeszcze zasłonięte oczy :)) Powinno być banalnie. Telewizor ma wyjście optyczne, yamaha cd-n301 też ma. Połączyłam to i nie ma dźwięku. W telewizorze zmieniłem ma wyjście optyczne. Co mam zrobić żeby był dźwięk ? Przepraszam za głupie pytanie ale zupełnie nie wiem co zrobić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 15 listopada 2021 Udostępnij Napisano 15 listopada 2021 W TV ustawić jako pcm 2 chn Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 15 listopada 2021 Udostępnij Napisano 15 listopada 2021 Podłączyłeś wyjście optyczne do wyjścia optycznego. Tak się nie da. Odtwarzacz wypuszcza dźwięk optykiem, telewizor też. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz333 Napisano 15 listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 listopada 2021 4 minuty temu, lpomis napisał: Podłączyłeś wyjście optyczne do wyjścia optycznego. Tak się nie da. Odtwarzacz wypuszcza dźwięk optykiem, telewizor też. Czyli muszę dokupić jakąś przystawkę, która przekonwenteruje dźwięk ? Np. Coś takiego ? 3 minuty temu, mariusz333 napisał: Czyli muszę dokupić jakąś przystawkę, która przekonwenteruje dźwięk ? Np. Coś takiego ? Nie to zdjecie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 15 listopada 2021 Udostępnij Napisano 15 listopada 2021 Ale napisz najpierw - co chcesz dokładnie zrobić, z czego i na co puścić dźwięk? Co ma docelowo ten dźwięk z siebie wydobywać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...