Xyrph Napisano 24 listopada 2021 Udostępnij Napisano 24 listopada 2021 Witam -na wstępie-jestem zielony w temacie. Potrzebuję kupić kolumnę (głośnik) która pomoże mi nagłośnić 2 osoby. Mam mikroport BOYA BY-WM8 PRO-K2 który muszę gdzies podłączyć. będzie to służyło 2 osobom które prowadzą zajęcia teatralne w przedszkolach (chodzi więc o standardowe salki przedszkolne) -coś tam trzeba będzie powiedzieć ,coś zaśpiewać itp. Najlepoej jakby gabaryty były niewielkie , cena niska. Nikt nie oczekuje tu cudów-nie jesteśmy auduofilami-chodzi tylko o wzmocnienie głosu i o to by prowadzącym ten głos nie wysiadł po tygodnu z przemęczenia. Opcja nr 2 to jakiś mały wzmacniacz. Posiadam nieużywane kolumienki od wieży Blaupunt MS30BT - tu jest link do tego sprzętu: https://blaupunkt-sklep.pl/ms30bt-mikrowieza-z-bluetooth-oraz-odtwarzaczem-cd-i-usb.html No i można też te kolumienki wykorzystać ale potrzebuję wzmacniacza...też mały i niedrogi-co mi możecie polecić? Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie-sam kompletnie nie oagraniam tematu-pozdrawiam-Michał Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xyrph Napisano 25 listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 listopada 2021 Serio nikt mi tu nie pomoże?? bo jak nie tu-to gdzie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano 25 listopada 2021 Udostępnij Napisano 25 listopada 2021 Do użycia w takim wydaniu widziałbym mały wzmacniacz w D klasie. Wystarczy odbiornik podłączyć przewodem. Jeżeli ma wyjście liniowe. Wzmacniacz 2 x 50W. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...