Skocz do zawartości

Jaki głośnik? Ewentualnie jaki wzmacniacz?


Xyrph

Recommended Posts

Witam -na wstępie-jestem zielony w temacie. Potrzebuję kupić kolumnę (głośnik) która pomoże mi nagłośnić 2 osoby. Mam mikroport BOYA BY-WM8 PRO-K2  który muszę gdzies podłączyć. będzie to służyło 2 osobom które prowadzą zajęcia teatralne w przedszkolach (chodzi więc o standardowe salki przedszkolne) -coś tam trzeba będzie powiedzieć ,coś zaśpiewać itp. Najlepoej jakby gabaryty były niewielkie , cena niska. Nikt nie oczekuje tu cudów-nie jesteśmy auduofilami-chodzi tylko o wzmocnienie głosu i o to by prowadzącym ten głos nie wysiadł po tygodnu z przemęczenia. Opcja nr 2 to jakiś mały wzmacniacz. Posiadam nieużywane kolumienki od wieży Blaupunt MS30BT - tu jest link do tego sprzętu:  https://blaupunkt-sklep.pl/ms30bt-mikrowieza-z-bluetooth-oraz-odtwarzaczem-cd-i-usb.html 

No i można też te kolumienki wykorzystać ale potrzebuję wzmacniacza...też mały i niedrogi-co mi możecie polecić? Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie-sam kompletnie nie oagraniam tematu-pozdrawiam-Michał 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnał z mikroportu powinien właściwie wysterować ten wzmacniacz. Tylko do tego wzmacniacza potrzebny jest jeszcze zasilacz DC od 9 do 24VDC i prądzie ok. 4A. Myślę, że taki do laptopa będzie OK pod warunkiem odpowiedniej przejściówki wtyk zasilacza/gniazdo zasilania wzmacniacza. Warto przed zakupem napisać zapytanie do sprzedawcy i potwierdzić to o czym napisałem żeby mieć 100% pewność ;) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.