Skocz do zawartości

Pomoc w ogarnieciu kina 5.1.2


Grzesko

Recommended Posts

Witam. 

Potrzebuje porady odnosnie budowy kina domowego jestem w tym zielony nigdy nie miałem zadnego zestawu a planuje remont w salonie i nadszedł czas na pierwszy zakup. Może zaczne od tego co w stepnie po prześledzeniu forum wybrałem dodam ze sprzet bedzie uzywany w sumie 90% netflix 10% muzyka i to nie za czesto wiec nie planuje sprzetu za 20k ;)

Amplituner denon avr-x 2700

Kolumny front heco aurora 700, plus centralny heco center 30, a na tył heco 300 ale boje sie ze bedą za duże i nie wiem czy nie lepiej heco 200.

plus chciał bym suba jednak nie bardzo mam gdzie go postawić.

jako atmos zakupie magmat interior ic65 plus zrobie skrzynie z płyty meblowej i je na suficie zabuduje .

Problem tez taki ze kanapa jest blisko sciany i te tylne bedą blisko głowy no ale na to rady nie ma. 

Zastanawiałem sie tez czy zamiast heco nie pojść w tańsze teufel jak na pierwszy sprzet napewno i tak było by lepiej niz dzwiek z tv ;) 

Lub druga mozliwośc to zakup na fronty małych głosników i wtedy sub zmiesci sie chyba przy szafce z lewej strony tylko czy na powierzchnie okolo 40m małe głosniki na fronty bedą ok.

 

Proszę o porade wzucam fotki jak ten moj salom mniej wiecej wygląda .;)

 

IMG_20191211_225127.jpg

IMG_20220108_090513.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Grzesko napisał:

Amplituner denon avr-x 2700

Super

11 godzin temu, Grzesko napisał:

Kolumny front heco aurora 700

Nastaw się raczej że te kolumny będą stać przed szafką a nie wciśnięte przy samej ścianie. Jak już będziesz je miał to poeksperymentuj z ustawieniem.

11 godzin temu, Grzesko napisał:

a na tył heco 300 ale boje sie ze bedą za duże i nie wiem czy nie lepiej heco 200.