Skocz do zawartości

Mocniejszy bas niż DT 770 Pro? - do produkcji muzyki


Recommended Posts

Posiadam zestaw DT 770 Pro, Zen Can, Zen DAC. Zestaw ten polecił mi kuzyn który produkuje muzykę, podobno nie są zbyt neutralne/czyste, w każdym razie na pewno bliższe prawdziwego brzmienia niż Superlux HD 681 których wcześniej używałem. Zestaw ten mi się podoba, jednak w porównaniu z Superlux HD681 czuję ten niedosyt basu, nie znam się na teorii, ale myślę że chodzi o ten niski bas. Odsłuch na monitorach studyjnych - krystaliczny dźwięk z dobrym basem, jednak w mojej sytuacji słuchawki to jedyne wyjście. Mam pesymistyczne przeciucia, że słuchawki nie zapewnią mi takich odczuć jak monitory studyjne, w każdym razie wolę się upewnić. Zdecydowanie obecny zestaw mi imponuje dokładnością dźwięku, jednak czuję ten niedosyt basu, co w muzyce elektronicznej jest dla mnie istotne. Za każdym razem, kiedy włączam muzykę na głośnikach, czy to zestaw Hi-Fi, czy mały JBL, czuję ten niższy bas, od razu wchodzę w ten stan, czuję muzykę o wiele lepiej niż na słuchawkach :D Zen Can ma fajną funkcję bass boost, dodaje tego niższego basu nie zamulając pozostałych pasm, jednak problem polega na tym, że przy włączonej tej funkcji zaczynają mi się przestery, głośność mam ustawioną na +16dB, korzystanie z tej funkcji jest po prostu niemożliwe :/Czy w ogóle istnieje taki zestaw, który dostarczył by mi basu, tego brzmienia jak monitory studyjne nie zamulając pozostałych pasm?

Edytowano przez QrENDO
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT770 Pro nie mają mało basu. Może po prostu Ty do pełni szczęścia potrzebujesz go więcej. I czegoś co nie gra tak liniowo. Ale zawsze jest coś za coś. Większy bas, a w szczególności mid-bas daje wrażenie ocieplenia brzmienia. Pogrubienia. To też fajne granie ale trzeba być tego świadomym. Wypożycz tanie i popularne Meze 99 Neo - jeżeli lubisz fajny bas to będziesz ukontentowany. Też zamknięte. I wygodne. Stosunek jakości do ceny wyjątkowo dobry.