tomi915 Napisano 9 marca 2009 Udostępnij Napisano 9 marca 2009 Witam, szukam NOWYCH kolumn (2 sztuki) do użytku domowego. Mam Tv 50" i tuner cyfrowy N-ki, do tego odtwarzacz DVD. Chcę dokupić wzmacniacz np Denon albo Technics. Szukam 2 kolumn do tego zestawu. Nie znam się na nazewnictwie głośników, parametrach itp. Mają grać czysto i niezły bass. Obecnie posiadam kino domowe 5.1 LG i gra tak sobie. Dlatego teraz zmiana na tylko 2 konkretne, przednie kolumny ze wzmacniaczem. Cena ich ok 1500zł (bez wzmacniacza) Ponoć są takie kolumny z wbudowanym głośnikiem (subwoofer). Sam znalazłem to:KLIKNIJ TUProszę o Wasze typy i rady, pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazalski Napisano 9 marca 2009 Udostępnij Napisano 9 marca 2009 HejHehe to nie sub, tylko ludki z jamo zbudowali glosniki, a ze troszke basu z nich brakowalo to dali glosnik wiekszy basowy, a ze sie miescil tylko z boku to tak wywiercili dziure. :]Standardowo w tej kwocie Tonsil siesta ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi915 Napisano 9 marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 marca 2009 Uhmmm i te Tonsile będą grały lepiej itp. od JBL które podałem ? Wiem, że nie w wyglądzie rzecz ale te Tonsile....uhm jak zestawy za 300zl albo z lat 80-ych wyglądają (wiem, wiem zaraz będzie krzyk chcesz jakości czy wyglądu) Jakości oczywiście z malutkim ale... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazalski Napisano 9 marca 2009 Udostępnij Napisano 9 marca 2009 Za 300 zl ? chyba Ci sie cos pomylilo tonsil siesta to nowy produkt tej firmy ktory dostał nagrode eisa (?). to juz oczyms swiadczy. Moze faktycznie wygladu nie ma powalajacego ale brzmia bardzo dobrze. cena cos chyba kolo 1300. Tak zagraja lepiej ;] Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...