Snaker Napisano 24 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2022 Witam zgromadzonych audiofilów, Jestem osobą nową w tworzeniu zestawu kinowego 5.1 i proszę o pomoc w przygotowaniu dla pomieszczenia około 28m2 jest to salon z aneksem kuchennym, ważna rzeczą jest, że pod telewizorem jest regał na którym byłyby przednie głośniki i nie mogłyby przekraczać wysokości 48cm, gdyż wchodziłyby na ekran TV, kolejną ważna rzeczą jest to, że tylne głośniki byłyby za kanapą, więc musiałyby być wysokie lub na stojakach. Moją propozycją był zestaw: TEUFEL LT 4 "5.1 M SET", lecz tak jak piszę jestem laikiem w tym temacie i wolę się zapytać profesjonalistów o zdanie, gdyż zauważyłem, że Teufel stoi mocno marketingowo i pewnie da się znaleźć lepszy zestaw. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeklbn Napisano 24 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2022 Napisałeś, że przednie głośniki nie mogą przekraczać 48cm wysokości, a podajesz propozycję zestawu, w którym głośniki mają 114cm? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snaker Napisano 24 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2022 5 minut temu, przemeklbn napisał: Napisałeś, że przednie głośniki nie mogą przekraczać 48cm wysokości, a podajesz propozycję zestawu, w którym głośniki mają 114cm? Wysokie głośniki to L 430 FR, a niskie L 430 FCR z tego co piszę producent "Dźwiękowo identyczne z L 430 C i L 430 FR.", wydawało mi się, że nie byłoby problemu te wysokie dać do tyłu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...