Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Chciałabym zrobić prezent dla męża, który narzeka że jego Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm są za ciche pod telefonem/laptopem. Jestem laikiem, zrobiłam mały reasearch i wyszło, że warto pomyśleć o kupnie wzmacniacza słuchawkowego jak - FiiO E10, SUPERLUX HA3D lub Douk Audio U3 Mini Class A. Pytanie co z tych lub innych możecie polecić? Jeśli chodzi o Douk Audio U3 Mini Class A - czym on się różni od tych FiiO E10, SUPERLUX HA3D (czy to prawda, że to nie DAC i to co znaczy? :)

Generalnie chciałabym kupić 1 urządzenie które zwiększy znacznie głośność i nie popsuje dźwięku Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm który mąż b. lubi a przeszkadza mu jedynie brak głośności.. I pytanie, czy to nowe cudo będzie można z powodzeniem podłączyć do amplitunera denon AVR-X1000 (wiem że jest słaby, ale byliśmy na kilku odsłuchach i nie znaleźliśmy lepszego połączenia niż aktualnie mamy- denon + kolumny dali)

Napisano

Cześć, przede wszystkim musimy najpierw określić co będzie źródłem dźwięku. Domyślam się, że skoro wspominasz o telefonie to z tego urządzenia głównie będzie odtwarzany dźwięk. Jeśli tak to szukasz przetwornika cyfrowo-analogowego (DACa) zintegrowanego ze wzmacniaczem słuchawkowym. Tutaj rynek tych urządzeń jest spory i znowu warto dokonać rozróżnienia na urządzenia stacjonarne, zależne od prądu z gniazdka i takie, które są mobilne i mają własną baterię. W przypadku telefonu raczej patrzyłbym na te mobilne, tak żeby mąż mógł się cieszyć muzyką w różnych sytuacjach. Mobilne urządzenia raczej będą nakierowane typowo na słuchawki a stacjonarne będą też miały wyjścia RCA i będzie można je połączyć z amplitunerem. Z naszej oferty polecalibyśmy takie urządzenia mobilne.: iFi Hip-dac 2iFi Audio GO barChord Mojo 2 i stacjonarne (z możliwością podłączenia pod amplituner): Topping DX3 Pro+Aune Flamingo Bluetooth EditionTopping DX5.

Napisano

Witaj,

Słuchawki DT770 to udana konstrukcja! :)